خبرگزاری کار ایران

پیام پیمان جبلی برای سالروز تأسیس رادیو سلامت و رادیو قرآن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۱۹

پیمان جبلی به مناسبت سالروز تأسیس دو شبکه رادیویی «سلامت» و «قرآن» پیام‌هایی منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، متن پیام پیمان جبلی رئیس رسانه ملی بدین شرح است:

سلامت و بهداشت و درمان از جمله مسائل مهم است که همواره مساله ای اساسی برای مردم بوده است. خوشبختانه رسانه ملی یکی از منابع قابل اتکا و مورد وثوق مردم در حوزه اخبار سلامت و بهداشت بوده و مطالبه گرانه و دغدغه مند پیگیر کاستی ها و تقدیر کننده از اقدامات انجام به شمار می آمده است. فی الواقع رسانه ملی با استناد به اسناد بالادستی همواره کوشیده تا در حوزه نظام سلامت و بهداشت، رسانه ای فعال و کوشا باشد که در این میان نقش رادیو سلامت به شدت چشمگیر و پویاست. این شبکه رادیویی در طول 21 سال فعالیت مستمر و موثر خویش همواره یار و همراه مخاطبان وفادار این رسانه گرم بوده است و مخاطبانش مجدانه، آنچه را که در جستجویش بودند از طریق آن یافته اند. این رادیو در بزنگاه های حساسی مانند کرونا به نحو شایسته ای به میدان جهاد رسانه ای پا گذاشت و موج آرامش بخشی در بحران ها ساخته است. جا دارد از مرحومه دکتر صدیقه اعتماد سعید که طی سالیان مدیریت بر این شبکه رادیویی، مجاهدانه خدمت کرد یادی کنیم و توفیق یکایک همکاران و طول عمر با عزت آنان را از خداوند عزیز مسئلت نمایم. امیدوارم شبکه رادیویی سلامت همچنان مستحکم و با صلابت در مسیر تعالی نظام سلامت ایران اسلامی عزیزمان گام بردارد.

انتشار پیام رئیس صداوسیما به مناسبت چهل‌سالگی رادیو قرآن  

رئیس صدا و سیما به مناسبت چهلمین سال تاسیس رادیو قرآن پیامی را صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

«اقرا باسم ربک الذی خلق...» چه تقارن عجیبی است که ایام مبعث با ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد تاسیس رادیو قرآن، همزمان شده است.

هزار و چهارصد و پنجاه و هشت سال پیش در چنین ایامی بود که معجزه بی‌نظیر خلقت، «قرآن کریم» بر پیامبر ختمی مرتبت نازل شد. خداوند از آخرین پیامبرش خواست تا بخواند و جهانیان را به خواندن قرآن و ذکرش هدایت کند. چه همزمانی مبارک و زیبایی است، تولد اسلام عزیز و نزول قرآن مبارک با چهلمین سالگرد تاسیس رادیوی محبوب قرآن که خود همین عدد چهل را حکمت‌ها و اسراری است و مگر نه این است که پیامبر عظیم‌الشان‌مان در همین سن به رسالت مبعوث شد. رادیوی شنیدنی و آسمانی قرآن همواره منشأ خیر فراوان بوده و باید به حال آنان که توفیق حضور و فعالیت در این رادیوی مقدسی دارند، غبطه خورد. بی‌شک فعالیت در چنین رادیویی جز با الطاف خاصه الهی امکان‌پذیر نیست که منبع و منتشرکننده کلمات وحی است و هم همکاران و هم شنوندگان آن حال و احوالی خاص دارند.

امیدوارم رادیو قرآن به پشتوانه لایزال کلام‌الله همواره درخشان و متعالی باشد و بتواند بیش از پیش در جذب مخاطبان حقیقت‌جو و حقیقت‌طلب موفق عمل کند. توفیق روزافزون تمام همکاران را در رادیو قرآن، در مسیر رونق و ترویج فرهنگ و معارف الهی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز