خبرگزاری کار ایران

پیام‌تبریک مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی؛

جشنواره فیلم فجر، نماد حرکت همدلانه و همفکرانه برای پیشرفت سینمای ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۰۲

مجید زین العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با صدور پیامی از حضور سینماگران، هنرمندان و فیلمسازان در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، وی با اشاره به حضور توامان سینماگران جوان و بزرگان و موسپیدان سینمای ایران در جشنواره، این رویداد ملی و بین المللی را نماد وفاق و همدلی نهادهای فرهنگی- سینمایی کشور برای تولید آثار مشترک دانست و بر ادامه راهبرد چتر حمایتی حداکثری بنیاد فارابی برای سال آینده تاکید کرد.

متن پیام مدیر عامل بنیاد  به این شرح است:  

بنام خالق مهر و زیبایی    

 حضور ساعی و پرشور سینماگران سرزمینم ایران در چهل و دومین جشنواره بین اللملی فیلم‌ فجر برای همه دوستداران سینمای ملی، شیرین و پرحلاوت بود. به همه سینماگران، هنرمندان و فیلمسازانی که در جشنواره امسال، جوایز بلورین و زرین و دیپلم افتخار گرفتند، تبریک و شادباش می‌گویم‌، به همه آنانی هم که با احترام به رای داوران به سیمرغ نرسیدند اما با بودنشان، به شکوه سینمای ملی افزودند، تبریک بیشتر می‌گویم؛ خسته نباشید هنرمندان و سینماگران عزیز.

خانواده هنری سینمای ایران، خانواده ای بزرگ، شریف و نجیب است. چه آنانی که امسال امکان تولید فیلم سینمایی داشتند چه عزیزانی که بدلیل محدودیت مالی امکان تولید نیافتند اما برای حضور در جشنواره قلبشان می‌تپید و زیر چتر گسترده سینما، به حرکت‌های نو  و سازنده‌تر می‌اندیشند، در این جشن سهیم هستند.  

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، جشن نمایش شکوه و بالندگی سینمای ایران است. صحنه امید بخش رویش نسلی نو از سینماگران جوان و همچنین عرصه چشم نواز حضور بزرگان و موسپیدان سینمای ایران است. اشتیاق ۱۰۶ فیلم ثبت نامی در مرحله هیات انتخاب و رقابت ۳۳ فیلم در مرحله مسابقه، نشان از حرکتی پویا و بالنده دارد. این اتفاق مبارک در سایه حضور متعهدانه سینماگران بخش خصوصی در کنار فیلمسازان حمایت شده در نهادها، تشریک مساعی زیبایی از سینمای امید و آگاهی را به تصویر کشید.  

بعلاوه، جشنواره امسال نماد وفاق و همدلی نهادهای فرهنگی _سینمایی کشور برای تولید آثار مشترک بود. کنش بلوغ یافته، متعهدانه و همدلانه مدیران فرهنگی _ هنری که در نهایت، بدنبال تسهیل حضور حداکثری سینماگران در عرصه تولید است و  پیامد این تسهیل گری و حرکت مشترک، توسعه سینمای ملی است.

وظیفه‌ خود می‌دانم با اهدای تبریک به یکایک سینماگران حاضر در جشنواره چهل و دوم، از همه اهالی سینمای ایران که با تلاش چشمگیر خود برای حضور و موفقیت در جشنواره بر گرمای این رقابت ملی افزودند، تشکر و قدردانی کنم.

همچنین مراتب سپاس خود را بابت زحمات ارزنده وزیر و معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان سینمایی، و البته دبیر ساعی جشنواره و تیم حرفه‌ای دبیرخانه جشنواره تقدیم می‌نمایم.

بنیاد سینمایی فارابی با اتکا به راهبرد تسهیل گری و شتاب دهندگی تولید، دست در دست خانواده بزرگ و شریف سینمای ایران، به اندازه وسع و بضاعت مالی و معنوی خود، راهبرد امسال یعنی چتر حمایتی حداکثری و محصول مشترک را برای سال آینده نیز ادامه می‌دهد. امیدوارم با آسیب شناسی نقایص و مشورت خردمندان و دلسوزان سینما، تولیدات مفید و ماندگار برای تاریخ سینمای ایران حاصل شود.

مجید زین العابدین

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز