خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی برای درگذشت پروانه معصومی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۵۲

در پی درگذشت پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان، پیام تسلیتی از سوی مجید زین العابدین، مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی متن پیام مجید زین العابدین به این شرح است:

«همه به سوی او بازمی‌گردیم

سینما و عرصه تولیدات نمایشی، یکی از هنرمندان نجیب و شریف خود را از دست داد.

ضایعه فقدان بانوی هنرمند سینما و تلویزیون ایران، مرحومه مغفوره سرکار خانم پروانه معصومی موجب تأثر و تألم خاطر عمیق شد. نیم قرن حضور تأثیرگذار ایشان در عرصه بازیگری و ایفای نقش‌های ماندگار، تصاویر و خاطرات ارزشمندی را از وی در حافظه علاقمندان و سینما دوستان ثبت کرد. پایبندی به سبک زندگی ایرانی- اسلامی و  توجه به ارزش‌های دینی و اصول اخلاقی از جمله خصوصیات شاخص رفتاری خانم معصومی بود.

درگذشت این بانوی هنرمند را به جامعه محترم سینمایی و همچنین همه علاقمندان آثار سرکار خانم معصومی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای زندگی ابدی ایشان مغفرت و رحمت واسعه مسئلت دارم.»

پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران که فعالیت خود را از سال 1350 در سینما آغاز کرده و در فیلم‌ها و سریال‌های مطرحی از جمله گل‌های داودی، ناخدا خورشید، جهیزیه‌ای برای رباب، شکوه زندگی، کوچک جنگلی، امام علی (ع)، مسافر ری، یوسف پیامبر و .... به ایفای نقش پرداخته بود روز دوشنبه 6 آذرماه در بیمارستانی در شهر رشت به دلیل عفونت ریوی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز