خبرگزاری کار ایران

نمایشگاهی با آثار بیش از صد هنرمند پیشکسوت در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۹۳۷

آثار بیش از ۱۰۰ هنرمند تجسمی پیشکسوت در یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور در فرهنگسرای نیاوران به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌ عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از تاریخ ۲۵ آبان تا ۴ آذر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و با همکاری فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت و درجه یک کشور بیش از ۲۵۰ اثر در حوزه هنرهای تجسمی، هنرهای سنتی و صنایع دستی را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. 

همچنین در این نمایشگاه آثار دیده نشده زنده‌یادان مهرزمان فخارمنفرد، جمشید سماواتیان، کامبیز درم‌بخش، هژبر ابراهیمی، مهین افشان‌پور، اسماعیل نظری و لئون کوهن به نمایش گذاشته می‌شود. 

اولین دوره نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت در سال ۹۸ برگزار شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد. 

سیدعباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) درباره این نمایشگاه گفت: شاخص‌ترین هنرمندان پیشکسوت کشور گردهم آمدند تا یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای هنری کشور را رقم بزنند. هرکدام از این هنرمندان، وزنه‌ای مهم برای فرهنگ و هنر کشور هستند که اکثرشان تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی شرکت نکرده‌اند اما از آنجا که موسسه را خانه دوم خود می‌دانند، با اشتیاق در این نمایشگاه به صورت گروهی شرکت و آثار ارزشمند خود را به نمایش در آورده‌اند. 

وی همچنین اعلام کرد که بخشی از در آمد حاصل از فروش آثار برای امور خیریه و صرف کمک به کودکان بی‌سرپرست زلزله خوی خواهد شد. 

مراسم افتتاح این نمایشگاه چهارشنبه ۲۴ آبان با حضور هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از ۲۵ آبان لغایت ۴ آذر از ساعت ۱۰ تا ۲۰ می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز