خبرگزاری کار ایران

«آزمایشگاه ستاره‌شناسی» شامل ۵۲ آزمایش نجومی برای کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۹۵

کتاب «آزمایشگاه ستاره‌شناسی» اثر میشل نیکولز به شرح انجام ۵۲ آزمایش نجومی برای کودکان و نوجوانان در محیط خانوادگی و یا مراکز آموزشی پرداخته.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برای سفر به ژرفای آسمان آبی کتاب «آزمایشگاه ستاره‌شناسی» یک پیشنهاد است که می‌تواند مناسب کودکان و نوجوانان علاقمند به دانش ستاره‌شناسی باشد. 

آزمایشگاه ستاره‌شناسی اثر میشل نیکولز که به شرح انجام ۵۲ آزمایش جذاب و شیرین نجوم برای کودکان و نوجوانان در محیط خانوادگی و یا مراکز آموزشی پرداخته، مجموعه‌ای برای علاقه‌مندان به علم ستاره‌شناسی است که توسط حسین پیوندی (به‌عنوان سرگروه) و آزاده کبریایی از اساتید دانشگاه شریف به اتفاق دو تن از مدال‌آوران جهانی نجوم در سال ۱۳۹۹ خورشیدی برای اولین بار به مرحله‌ی ترجمه رسیده است. 

ترجمه حاضر با اضافات علمی گروه مترجمین به محتوای اصلی همراه شده؛ که این امر سبب غنای محتوای آن شده است. 

اولویت‌بندی این کتاب به‌صورت آزمایش‌های ساده، متوسط و پیشرفته در سه فصل متفاوت تدوین شده؛ این امر علاوه بر تسهیل در یادگیری و لذت بیشتر از آزمایش‌ها، خاطراتی را برای آزمایش‌کنندگان ایجاد می‌کند. 

یکی از ویژگی‌های این کتاب، شرکت خواننده در تدارک و اجرای بخش‌هایی از برنامه‌ها و آزمایشات با دست خود برای خود می‌باشد، به نحوی که لازم است کار را از مراحل آغازین شروع کند و کم کم ابزار آزمایش را تدارک ببیند تا با آن‌ها و سیستم آزمون و خطا به مفاهیم علمی ستاره‌شناسی برسد. 

کتاب آزمایشگاه ستاره‌شناسی ۵۲ آزمایش برای ۵۲ هفته سال اثر  میشل نیکولز با ویرایش نهایی احمد دالکی را انتشارات تیزهوشان دکتر شاکری در ۱۳۱صفحه و با قیمت ۱۸۰۰۰۰۰ریال رهسپار بازار کتاب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز