خبرگزاری کار ایران

کیفیت بخشیدن به اوقات فراغت فرزندان کارکنان؛ از مهم ترین برنامه‌های شورای فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۸۲

دبیر شورای فرهنگی و رئیس روابط عمومی این شرکت از آغاز برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان خبر داد و گفت: بهره‌مندی از فرصت‌ها و استفاده بهینه از اوقات فراغت؛ نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری است که این امر در شورای فرهنگی در حال پیگیری و انجام است.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان زنجان گفت: امیدواریم در سایه برنامه‌ریزی منسجم و همکاری اولیاء تابستانی پربار و خاطره ‌انگیز برای فرزندانمان به یادگار بگذاریم.

به گزارش ایلنا از زنجان، نادر رابطی امروز با اعلام این خبر اوقات فراغت را فرصتی طلایی برای پرورش استعدادهای نسل جوان عنوان کرد و افزود: شرکت گاز استان زنجان با فراهم کردن بستری مناسب برای شکوفایی استعداد‌ها، افزایش توانایی علمی، ورزشی، هنری و رشد معنوی فرزندان کارکنان تلاشگر گام بردارد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز استان زنجان اظهار داشت: در این طرح، فرزندان دختر و پسر کارکنان در کلاس های آموزشی برگزار شده در سطح شهر شامل کلاس‌های آموزش قرآن کریم شامل حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن، مهارت‌های زندگی، زبان انگلیسی، کامپیو‌تر، دوره آموزش رباتیک؛ ویژه کودکان و نوجوانان، دوره آموزش نجوم، نقاشی، خطاطی و موسیقی و دوره‌های ورزشی شرکت کرده و با ارائه مدارک لازم، هزینه پرداخت شده را تا سقف مصوب از شرکت گاز در یافت می‌کنند.

رابطی با اشاره به اینکه اوقات فراغت همواره بستر مناسبی برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری هاست و نقش مهمی در رشد و بالندگی افراد دارد، بر فراهم آوردن فضای مناسب و با نشاط برای فرزندان کارکنان تاکید کرد و گفت: برگزاری اردوی یک روزه داخل استان و بازدید از اماکن تاریخی، مراکز صنعتی، علمی و فرهنگی؛ علاوه بر افزایش مهارتهای علمی و ایجاد خود باوری با تاکید بر توانایی‌های فردی و جمعی، گسترش ارتباطات اجتماعی را نیز فراهم می‌آورد.

وی با بیان اینکه بهره برداری شایسته از زمان‌های فراغت، جامعه را به سوی سازندگی اخلاقی و شکوفایی اقتصادی هدایت می‌کند گفت: امیدواریم در سایه برنامه‌ریزی منسجم و همکاری اولیاء تابستانی پربار و خاطره ‌انگیز برای فرزندانمان به یادگار بگذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز