خبرگزاری کار ایران

در تابستان امسال صورت گرفت؛

حضور بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان کاشانی فرهنگسرای مهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۹

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از حضور بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان کاشانی در جشنواره اوقات فراغت فرهنگسرای مهر این سازمان در تابستان امسال خبر داد.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از حضور بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان کاشانی در جشنواره اوقات فراغت فرهنگسرای مهر این سازمان در تابستان امسال خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: امسال نیز همانند سال­‌های گذشته سعی شد تا با فراهم کردن امکانات لازم و همچنین بهره‌­گیری از تجربیات استادان مجرب و توانمند در بخش هنری‌های تجسمی، نمایشی، خانگی و تزئینی، هنرهای دستی و سنتی و همچنین آموزش قرآن، زبان انگلیسی، نجوم، رباتیک و آموزش کامپیو‌تر خدمات آموزشی را به علاقه­مندان ارائه کنیم.

به گفته وی، این مرکز فرهنگی و هنری با وجود فضای آموزشی محدود روزانه پذیرای بیش از یکصد کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان بود.

وی یادآور شد: در جشنواره امسال تلاش شد تا کلاس­‌ها منسجم‌تر و با هماهنگی بیشتری نسبت به سال­‌های پیش برگزار شود و تمامی مربیان کلاس‌­های تابستانی دارای مدرک مرتبط با رشته آموزشی و سابقه کار باشند به طوریکه اکثر آن­‌ها دارای تحصیلات دانشگاهی در این زمینه بوده‌­اند.

این مقام مسئول، ضمن تاکید بر اینکه فعالیت‌­های فرهنگسرا مختص فصل تابستان نیست و این مرکز در طول سال نیز پذیرای کودکان و نوجوانان و خانواده‌­های آن­‌هاست تعداد دوره‌های آموزشی ترم تابستان این مجموعه فرهنگی را بیش از ۵۰ عنوان رشته ذکر کرد.

نادعلی افزود: در تابستان سال جاری ۴۲۰ هنرجو در دوره­‌های آموزشی فرهنگسرای مهر شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۲۷۰ نفر دختر و مابقی پسران بودند و بیشترین استقبال را در رشته­‌های طراحی سیاه قلم؛، تئا‌تر، نقاشی، تزریقات، سفره آرائی و زبان انگلیسی شاهد بودیم.

وی، غنی سازی اوقات فراغت، استفاده بهینه از تابستان و همچنین تکمیل و تقویت مهارت‌­های فردی را از جمله اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگسرای مهر برشمرد.

شایان ذکر است: جشنواره فرهنگی فرهنگسرای مهر با شروع فصل تابستان آغاز و همزمان با برگزاری جشن بزرگ تابستانه که شامل اجرای نمایش­‌های شاد و متنوع، مسابقات حضوری و اجرای موسیقی سنتی و همچنین تجلیل از مربیان و هنرجویان نمونه بود به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز