خبرگزاری کار ایران

سومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۱۶۸

محمد حسین اسماعیلی گفت: سومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی در خارج از آسیب‌های اجتماعی از نظر ذهنی و به منظور تحقق راهبرد نوین بهره‌گیری از هم‌افری نیروی عظیم مردمی و با شعار اجتماعی افزایش مصرف مواد مخدر و توسعه مشارکت‌های مردمی برگزار می‌شود. می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی معاونت هنری به نقل از گزارش دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حسین اسماعیلی (مدیرکل دفتر آموزش) اعلام کرد: سومین جشنواره فرهنگی هنری یاریگران زندگی در ادامه آسیب‌های اجتماعی از نظر فرهنگی و به منظور تحقق راهبرد. نوین بهره‌گیری از هم‌افزایی نیروی عظیم مردمی و با شعار اجتماعی شدن، کاهش مصرف در مصرف مواد مصرفی و توسعه مشارکت‌های مردمی، تیرماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های اول و دوم جشنواره فرهنگی-هنری یاریگران زندگی، با اقبال و مشارکت در بالا، بویژه در بین جوانان و نوجوانان مورد علاقه. یکی از مهمترین اهداف این تلاش جمعی به کارگیری ابزار فرهنگی و هنری به منظور ارائه پیام‌ها برای رشد فکری و بیداری مخاطبان است تا رسالت هنر در این مسیر بسیط را در نهایت به نیکی برساند. 

اسماعیلی در ادامه گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی در رشته‌های طراحی، پوستر و عکس و بخش جنبی (انیمیشن، اینفو و موشن گرافیک- کاریکاتور و داستان نویسی) توسط دفتر برنامه ریزی و آموزش معاونت‌های هنری امور هنری با همکاری دفتر آسیب دیدگی‌ها وزارت اجتماعی و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگ توسعه و توسعه مشارکت‌های مردمی - اداره کل فرهنگ و مرکز مبارزه با مواد مخدر مصرف می‌شود. 

اسماعیلی با اشاره به جشنواره گفت: آشنایی هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه‌های فرهنگ و هنر با گفتمان یاریگران زندگی، جمع آوری آثار هنری تولید شده با موضوع توانمندسازی و آموزش مهارت‌های زندگی به گروه‌های مخاطب، ایجاد توجه و نگاه ویژه به موضوع آسیب‌های اجتماعی، اجتماعی و بزه، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مصرف مواد مخدر، مصرف دارو در جهت مشارکت مردم در طرح یاریگران زندگی، ایجاد بستر مناسب برای ایفای نقش هنرمندان در آموزش و فرهنگ‌سازی به عنوان عناصر اصلی امر، تهیه بانک اطلاعات. از هنرمندان و ارائه دهندگان فرهنگی و هنری فعال در این حوزه، آثار و آثار به منظور تعیین گروه‌های مرجع هنری برای آثار و آثار آینده، مقاومتی تولید کننده مرکز مبارزه با مواد مخدر با مؤسسات هنری و هنرمندان در سراسر کشور از این رویداد مهم است. فرهنگی و هنری است. 

وی سپس به تشریح موضوعات و موضوعات جشنواره پرداخت و افزودن به مهارت‌های زندگی (خودآگاهی، مهارت‌های ارتباطی، مهارت حل مسائل، مهارت تصمیم گیری، مقابله با اثرات منفی، روش‌های کنترل استرس، مهارت تفکر خلاق) تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، حجاب، انتخاب آگاهانه، همبستگی ملی، ایران آباد، عدالت اجتماعی، عدالت آموزشی، امید آفرینی، سبک زندگی اسلامی ایرانی، نماز و آرامش از موضوعات و موضوعات جشنواره است. 

اسماعیلی در خصوص نحوه شرکت در جشنواره گفت: هر شرکت کننده می‌تواند در رشته انتخابی، مقدار ۵ اثر را به دبیرخانه ارسال کند. تمامی شرکت‌های ارائه دهنده برای شرکت در جشنواره باید از طریق سایت www. amoozeshehonar. farhang. gov. ir فراخوان و فرم ثبت نام را دریافت و پس از تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره، آن را همراه با فایل حاوی آثار به آدرس ایمیل: yarigaran1@gmail. com و همراه با آثار به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران- خیابان حافظ خیابان استاد شهریار جنب تالار معاونت امور هنری دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری ارسال می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز