خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با شاعر مطرح شد:

جلد چهارم از مجموعه آثار سیدعلی صالحی در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۴۶

سیدعلی صالحی (شاعر و منتقد ادبی) از انتشار چهارمین جلد از مجموعه آثار خود در آینده و بازنشر تعدادی از مجموعه‌های خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی صالحی (شاعر و نویسنده)  با اشاره به رسیدن جلد چهارم از مجموعه شعرهایش به مرحله حروف چینی در انتشارات نگاه، گفت: با انتشار این مجلد هزار صفحه‌ای این کتاب نیز در کنار سه جلد پیشین قرار می‌گیرد. در عین حال علیرضا رئیس‌دانا مطرح کرده است که هر سه جلد مجموعه آثار سه هزار صفحه‌ای قبلی به زودی تجدید چاپ خواهد شد.

 او ادامه داد: پیش از این قرار بود سه دفتر شعر پیشین من که که تاکنون بارها تجدید چاپ شده‌اند، طی پاییز ۱۴۰۰ خورشیدی بازنشر شوند، اما به‌دلیل کرونا و ضرباتی همه‌سویه‌ای که به صنعت نشر کتاب وارد کرده، این اتفاق به تعویق افتاد و تا پایان سال، تجدید چاپ می‌شوند.

شاعر «نامه‌ها» و «نشانی‌ها» درباره یکی دیگر از مجموعه سروده‌هایش و شرایط انتشار آن اظهار کرد: طی تماسی که با علی دوستی از مدیران انتشارات تهران داشتم، تازه‌ترین دفتر شعرهایم با عنوان «به تو فکر می‌کنم» پس از ۴۵ روز بعد از توزیع چاپ اول، در آستانه چاپ دوم است و به احتمال قوی در بهار ۱۴۰۱ مجدداً بازنشر خواهد شد.

وی همچنین درباره مجموعه‌ای تازه از شعرهایش که در آستانه چاپ است، بیان کرد: سروده‌های منتشر نشده من که برآورد دو سال اخیر است، با عنوان «لهجة آوریل…» در حال حروف‌چینی است.

صالحی درباره چندوچون انتشار این دفتر شعر تازه گفت: همه این کتاب، مولود دوران کروناست که مرا نیز بی‌نصیب نگذاشت و خشن‌ترین نوع آن از تیر ۱۴۰۰ تا این اواخر مرا زمین‌گیر کرد، اما سرانجام تا حدودی از گزند آن فاصله گرفته‌ام.

این شاعر و تئوریسین شعر گفتار درباره شرایط جسمانی خود توضیح داد: عوارض و تبعات آزاردهنده‌اش هنوز ادامه دارد و به گفته پزشک معالجم (دکتر یداللهی) خطر دفع شده، و دلیل طولانی شدن این دوره، بیماری‌های زمینه‌ای بوده است.

سیدعلی صالحی گفت: برای همه بیماران آرزوی تندرستی دارم. با امید و انگیزه بالا باید مقاومت کرد. زندگی و خلاقیت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز