خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رئیس سازمان سینمایی با جمال شورجه

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۷۶

در هفتمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر؛ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رییس سازمان سینمایی از جمال شورجه عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، در حاشیه هفتمین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، سیدمجیدپوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، شامگاه یکشنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان پیشکسوت سینمای ایران، از وی عیادت کردند.

نمایندگان وزیر ارشاد در این دیدارضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و  کسب اطلاع از روند درمان این هنرمند برای وی آرزوی سلامتی کردند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه هنرمندان متعهدی چون جمال شورجه سرمایه های ارزشمند کشورهستند گفت: ایشان از چهره های شاخص سینمای انقلاب و دفاع مقدس هستند که هنرش ر‌ا در راه صحیحی که به آن اعتقاد دارد به کار گرفته است.

پوراحمدی افزود: افتخار می کنیم که جمال شورجه یکی از اعضای برجسته خانواده بزرگ صندوق اعتباری هنر است و با تمام توان و ظرفیت خود تا بهبودی کامل در کنار ایشان خواهیم بود.

رئیس سازمان سینمایی نیز از شورجه به عنوان هنرمندی متعهد و در خدمت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و گفت: نسل جوان ما با تأسی از پیشکسوتانی چون شما که با اعتقاد کامل و مهارت وصف نشدنی توانستید جلوه های مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به تصویر بکشید، توانستند در سالیان اخیر روایتگر تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس باشند.

خزاعی افزود: دراین ایام که با دهه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره فیلم فجر همراه است امیدواریم که هرچه زودتر حال آقای شورجه مساعد شود تا باردیگر شاهد حضور ایشان در سینما و تلویزیون ایران باشیم.

جمال شورجه، فیلم‌هایی همچون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه هنری خود دارد. این کارگردان پیشکسوت که از اردیبهشت ۹۸ دچار عارضه مغزی شده است، همچنان در حال درمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز