خبرگزاری کار ایران

وزیر میراث فرهنگی از ظرفیت جدید برای بیمه هنرمندان خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۵۴۸

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: از ظرفیت آیین نامه جدید بیمه هنرمندان برای بیمه فعالان صنایع دستی استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مونسان (وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) در مراسم ثبت ملی صنایع دستی شانزده شهر و روستای کشور در مصاحبه با خبرنگاران افزود: به تازگی آیین نامه جدیدی برای بیمه هنرمندان در مجلس شورای اسلامی تصویب شده که این آیین نامه شامل هنرمندان صنایع دستی هم خواهد شد. 

وی گفت: وزارتخانه از این ظرفیت برای بیمه هنرمندان صنایع دستی بهره گرفت. 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: برای توسعه بیمه هنرمندان صنایع دستی تلاش کردیم، اما باتوجه به تحریم‌ها و بودجه انقباضی دولت این برنامه محقق نشد. 

آقای مونسان تصریح کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا بیمه هنرمندان قطع نشود، اما نتوانستیم هنرمندان جدید را تحت پوشش بیمه قرار دهیم و در این زمینه موفق نبودیم. 

وی درباره تأثیر ثبت ملی صنایع دستی شهرها و روستاها در احیا و ورود کالاهای هنرمندان به بازار گفت: ثبت ملی صنایع دستی سبب معرفی بیشتر این کالاها در بازارهای داخل و خارج می‌شود. 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: شناخت بیشتر از کالاهای صنایع دستی به فروش بیشتر و جذب بیشتر گردشگر منجر خواهد شد. 

آقای مونسان اضافه کرد: ثبت ملی صنایع دستی شهرها و روستاهای کشور سبب همگرایی و همبستگی مردم شهرها و روستاها می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز