خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی کار استان فارس:

کارگران خواستار توقف طرح پزشک خانواده هستند

کد خبر : ۱۶۳۴۷۷

کارگران که بالغ بر ۹۰ درصد از استفاده کنندگان خدمات پزشک خانواده را تشکیل می‌دهند، خواستار توقف این طرح در استان فارس هستند.

رئیس شورای عالی کار استان فارس گفت: کارگران که بالغ بر ۹۰ درصد از استفاده کنندگان خدمات پزشک خانواده را تشکیل می‌دهند، خواستار توقف این طرح در استان فارس هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مهرزاد مویدی دوشنبه ۸ اردیبهشت در همایش بزرگداشت روز کارگر در شیراز افزود: آقای دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی در نماز جمعه شیراز اعلام کرده‌اند که دارو در قالب پزشک خانواده رایگان است، من حاضر با ایشان این موضوع را پیگیری کنیم تا مشخص شود اینطور نیست.

وی با تاکید براینکه جامعهٔ کارگری استان فارس از طلا گشتن پشیمان گشته، مرحمت فرموده ما را مس کنید، خاطرنشان کرد: از نمایندگان محترم فارس در مجلس و از مسئولان ارشد استان خواستار پیگیری این موضوع و ساماندهی طرح پزشک خانواده هستیم.

موید تعطیلی برخی صنایع از کارخانه آزمایش مرودشت و پرداخت نشدن بخشی از مطالبات کارگران آی‌تی‌آی را از مطالبات جدی استان دانست و گفت: اعتقاد دارم که دولت یازدهم به‌جد پیگیر موضوع اشتغال است و نمی‌خواهد اشتغال را تنها در آمار‌ها بلکه در عمل، بهبود بخشد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ارائه آمارهای درست از میزان اشتغال در فارس و کشور باشیم.

رئیس شورای‌عالی کار استان فارس با اشاره به مباحثطرح شده در خصوص تغییر بیمه‌های تامین اجتماعی، خواستار توجه جدی‌تر به مسائل بیمه‌ای و درمانی کارگران به‌عنوان زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز