خبرگزاری کار ایران

برای دریافت سبد حمایتی دولت؛

مددجویان کمیته امداد استان فارس به دفاتر این نهاد در شهرستان مربوطه مراجعه کنند

کد خبر : ۱۵۰۵۵۵

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس که تاکنون مشمول دریافت سبد کالای حمایتی دولت نشده‌اند به دفا‌تر این نهاد در شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

شیراز - ایلنا: مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینکه بر اساس گزارشات مسند دریافتی، برخی از مددجویان تحت حمایت مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند، خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس که تاکنون مشمول دریافت سبد کالای حمایتی دولت نشده‌اند به دفا‌تر این نهاد در شهرستان مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدصفری اظهار داشت: از آنجایی که مددجویان تحت حمایت این نهاد از نیازمند‌ترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند اصولاً می‌بایست مشمول دریافت سبد کالای حمایتی دولت شده باشند اما برخی از مددجویان با مراجعه به دفا‌تر این نهاد اعلام داشته‌اند که تاکنون مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند.

وی افزود: دفا‌تر این نهاد درحال تهیه لیست مددجویانی است که در آخرین مرحله اعلام مشمولین سبد کالا، مشمول دریافت سبد کالا نگردیده‌اند لذا مددجویان تحت حمایت این نهاد که تاکنون مشمول دریافت سبد کالا نشده‌اند می‌بایست با در دست داشتن کارت ملی سرپرست خانواده به مددکاران خود در دفا‌تر مربوطه در کمیته امداد امام خمینی مراجعه کنند.

صفری خاطر نشان کرد: از آنجایی که گروههای مشمول دریافت سبد کالا در چند مرحله متوالی اعلام شده است مددجویان فوق می‌بایست قبل از مراجعه به دفا‌تر کمیته امداد با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی سبد کالای حمایتی به آدرس www. yaranehkala. ir یا از طریق پیامک کد ملی سرپرست خانوار به تلفن ۵۰۰۰۴۹۹ از عدم تخصیص سبد کالا در مرحله جدید، اطمینان کامل حاصل نموده باشند و چنانچه در مرحله جدید مشمول سبد کالا نشده‌اند به دفا‌تر این نهاد مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز