خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در جنوب کشور؛

اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام در شیراز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۶۹۹

اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام جنوب کشور در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرپرست هیات آمادگی جسمانی فارس در این مراسم گفت: در این سمپوزیوم اساتید مجرب درباره دو موضوع مهم  برنامه نویسی در زمینه آمادگی جسمانی و باید و نباید های تغذیه راهکارهایی را ارائه کردند.

محمد جواد کشاورز افزود: استارتاپ های ورزشی که پیش از این کمتر به آنها پرداخته شده بود در این سمپوزیوم  فرصت‌ها، ضرورت‌ها و اهمیت آن به خصوص در بحث اشتغالزایی بررسی شد.

وی  با اشاره به اینکه این سلسله سمپوزیم ها در بخش های مختلف علوم ورزشی ادامه دار خواهد بود، یادآور شد: دو سمپوزیوم فانکشنال فیتنس (تمرین با وزنه های آزاد) و آسیب شناسی و حرکات اصلاحی تا پایان سال برگزار می شود.

کشاورز معتقد است که آمادگی جسمانی رکن پایه تمامی رشته های ورزشی است و گفت: یکی از اهداف این سمپوزیوم این است که مربیان منتخب سایر رشته ها ، مربیان استعدادیاب و روسای هیات ورزشی بتوانند از ظرفیت مربیان شخصی و بدنساز هیات آمادگی جسمانی و تناسب اندام بهره ببرند.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان شیراز نیز در این‌همایش گفت: یکی از نیازهای مهم در ورزش جدا از مسائل اقتصادی آموزش است که هر چند قدم هایی در طول این سال ها برای آن برداشته شده است اما کافی نبوده است.

سید کمال پاک فطرت با اشاره به اینکه ورزش کشور نیازمند آموزش های پایه است، افزود: امیدوارم برگزاری چنین سمپوزیوم هایی به خصوص در بحث آمادگی جسمانی فتح بابی برای سایر هیات ها باشد.

وی ادامه داد: یکی از اشکالات عمده در بحث ورزش که همیشه به آن اشاره کرده ام این است که در ادوار مختلف چه دربحث حمایتی و چه آموزش آنطور که شایسته است حق مطلب برای فارس ادا نشده است.

پاک فطرت اظهارداشت: نیاز است پلن هایی را به خصوص در بحث استارتاپ ها پیگیری کنیم ؛ همه انتظار کمک های دولتی دارند  اما معتقدم اگر صرفا در انتظار کمک دولتی باشیم هیچگاه موفق نخواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز