خبرگزاری کار ایران

مدیری از جنس ورزش و جوانی لازم است

اردبیل؛ چشمه پراز استعداد ورزش کشور

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۲۶

اردبیل از جمله استانهایی است که استعدادهای فراوانی در همه زمینه به خصوص در برخی از رشته های ورزشی دارد.

به گزارش ایلنا ، نماد و شاخص ورزش اردبیل که سربه آسمان جهان و المپیک ساییدند علی دایی و حسین رضازاده طی دو دهه اخیر بوده اند که بواقع ایرانی و ایرانی را در دنیا به تحسین واداشتند و از این نمونه ها در این منطقه خاص و پر از استعدادهای خدادادی به وفور دیده می شود.

یقینا وقتی احد پازاج و علی دایی و حسین رضازاده و بسیاری از بزرگان و نام آوران ورزش می توانند آوازه جهانی پیدا کنند با  یک طراحی و برنامه ریزی اصولی و یک استعدادیابی حرفه ایی نمونه های بیشمار دیگری در سایر رشته ها از بین نوجوانان و جوانان استان اردبیل سر بلند خواهند کرد.

ایوانف سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری که بزرگانی مثل حسین رضا زاده و حسین توکلی را روی سکوی المپیک برد و از رضا زاده یک اعجوبه تکرار نشدنی به جهان معرفی کرد در یکی از مصاحبه هایش نکته جالبی را اشاره داشت: در خیابانهای اردبیل که قدم می زنم نوجوانان و جوانان زیادی را می بینم که انگار آنها را برای قهرمانی جهان از کودکی پرورش داده اند و اگر آن مربی فهیم و بزرگ مجال پیدا می کرد و او را وارد بازیهای دیگری نمی کردند اکنون وزنه برداری ایران همچنان در جهان آقایی می کرد چرا که در زمینه کشف استعداد فوق العاده بود.

بالطبع مدیریت در ورزش استان هم یک فرمول خاص دارد و برای این معدن پر استعدا باید مدیرانی از جنس مردم منطقه و آگاه به تمامی ظرفیت های ورزشی در راس کار باشد که خوشبختانه اکنون مدیری جوان و با تجربه را برای این منظور در نظر گرفته اند و سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان را به بهرام آقاخانی واگذار کرده اند. آقاخانی که از بدنه ورزش استان و معاون توسعه منابع اداره کل بوده پس از اینکه ایوب بهتاج به مدیرکلی آذربایجانشرقی منصوب شد بهترین گزینه جانشینی او معرفی شد و اکنون 2ماهی می شود که سرپرستی اداره کل ورزش اردبیل را بر عهده دارد.

آقاخانی مدیری جوان است که در عین جوانی به دلیل حضور در بطن اداره کل و ورزش استان آشنایی کاملی با تمامی زوایای ورزش اردبیل و شهرهای اطراف دارد و یقینا با تجربیاتی که دارد می تواند ورزش اردبیل را به شکوفایی دوباره ایی برساند.

سال گذشته بود که استان اردبیل میزبانی والیبال جام ملت های آسیا را برعهده گرفت و در رشته هایی همانند کشتی- وزنه برادری – کبدی – زمینه میزبانی های آسیایی و حتی جهانی را هم دارد و این مهم را آقاخانی در طی دو ماهه سرپرستی خود در سال گذشته از خود نشان داد.

یقینا اگر این ثبات مدیریت تداوم یابد و آقاخانی که نیروهای بومی و از مدیران جوان و با تجربه منطقه است مجال خدمت داشته باشد بازهم اردبیل می تواند علی دایی و رضا زاده های دیگری را به ورزش ایران و جهان معرفی کند که برای این منظور وزارت ورزش و جوانان برای این منظور دست روی مهره خوبی گذاشته است.

به استاندار و نیروهای تصمیم گیرنده استان اردبیل و به وزارت ورزش و جوانان بابت این انتخاب تبریک می گوییم و امیدواریم ورزش استان اردبیل همچنان چشمه جوشانی برای ورزش کشور باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز