خبرگزاری کار ایران

در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد؛

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فارس به پردیس ارتقا یافت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۵۲۱

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس از ارتقای پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شعبه استان فارس به پردیس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین استقلال از ارتقای پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی استان به پردیس پارک ملی در سال جاری خبر داد و گفت: هدف از این ارتقای، حمایت از تجاری‌سازی خدمات و محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در استان پهناور فارس است.

وی، خدمات پردیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: پذیرش، استقرار، رشد و توسعه شرکت‌های فناور، نظارت و ارزیابی این واحدها، ارائه خدمات تخصصی کسب و کار و توسعه بازاریابی و تجارت فناوری و دستاوردهای تیم‌ها بخشی از فعالیت‌های این پردیس در جهت پرورش و بقای فعالیت‌های نوآورانه فرهنگی و هنری شرکت‌های فناور و تکمیل و بهبود زیست بوم نوآوری و فناوری نرم است. 

رئیس جهاد دانشگاهی فارس ادامه داد: با توجه به اهمیت اتخاذ نگرش‌های اقتصادی بر فعالیت ها و کالاهای فرهنگی در کنار بعد هویتی و ارزشی این محصولات، امیدواریم با تکیه بر شرایط مطلوب حوزه فرهنگ و هنر در استان فارس، بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور، حمایت از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری کشور و بهره‌مندی از توان آنان برای توسعه کشور در حوزه فناوری‌های نرم بتوانیم شاهد سوق بیش از پیش حوزه فرهنگ با حفظ اصول مورد قبول فرهنگی به سمت بخشی پویا و مؤثر، توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و پیشتازی اقتصاد فرهنگ در اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز