خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

فرصت آزمون و خطا نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۶

با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد زمانی برای آزمون و خطا نداریم و باید از تمام فرصت‌ها استفاده کنیم تا وضعیت و شرایط کشور و جامعه از وضعیت فعلی خارج شود.

اولین جلسه شورای اداری استان فارس به ریاست استاندار دولت تدبیر و امید درحالی برگزار شد که سید محمد احمدی ضمن دادن التیماتوم به مدیرانی که او آن‌ها را خسته می‌داند، به برخی شبهات نمایندگان مجلس نیز پاسخ گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، استاندار فارس شامگاه سه شنبه ۵ آذرماه با اشاره به اینکه عملکرد ادارات باید تنها و تنها در چهارچوب قانون باشد، برخی گزارش‌ها را در خصوص عملکرد نامطلوب و قانون شکنی برخی ادارات و دستگاه‌های استان ارائه شده نگران‌کننده خواند.

تکلیف مدیران روشن است

سیدمحمد احمدی در خصوص برخی اظهار نظر‌ها مبنی بر تعیین تکلیف مدیران استان گفت: تکلیف مدیران استان مشخص است، مدیران باید تا زمانی که در پست خود هستند به وظیفه خود عمل کنند و مطمئن باشند اگر عملکردشان مطلوب باشد به کارشان ادامه خواهند داد.

وی با بیان اینکه با ما با کسی تعارف نداریم، افزود: اگر مدیری کار نکند باید جای خود را به فرد توانمند دیگری دهد.

شرایط استان مطلوب نیست

احمدی در ادامه تلویحا از عملکرد دولت قبل در استان فارس انتقاد کرد و با نا‌مطلوب شمردن شرایط فارس گفت: قرار داشتن فارس در جایگاه سوم بیکاری کشور، جایگاه پانزدهم در سرانه تولید ناخالص داخلی و جایگاه دهم در صنعت باعثشده تا امروز استان‌هایی با امکانات و ظرفیت‌هایی به مراتب کمتر از فارس در جایگاهی بهتر از فارس قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: باید بررسی شود که چرا با وجود این همه امکانات و ظرفیت‌هایی که در فارس وجود دارد پیشرفتی حاصل نمی‌شود و حرکت رو به جلو استان متوقف شده است.

استاندار فارس گفت: نقش و تاثیر شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها بر کسی پوشیده نیست اما باید پذیرفت که در استان هیچ برنامه مشخص و هدفداری تاکنون نداشته‌ایم.

احمدی گفت: با دویدن شبانه‌روزی و فراهم کردن فرصت‌های شغلی غیر مولد راه به جایی نمی‌بریم بلکه باید با برنامه حرکت کنیم و با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و ایجاد شغل‌های مولد در جامعه، فرصت‌های شغلی پایدار فراهم نماییم.

استاندار فارس ضمن تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه برای توسعه و پیشرفت استان گفت: در شرایطی که امروز هماهنگی لازم بین مجموعه استانداری فارس با نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس وجود دارد، باید از این ظرفیت همکاری و همراهی ایجاد شده در کنار ظرفیت قابل توجه بخش خصوصی استفاده کنیم. به اعتقاد وی در چنین شرایطی کارشکنی مدیران، کارکنان و کار‌شناسان ادارات و دستگاه‌ها در راه رسیدن این هدف پذیرفتنی و قابل قبول نیست.

فرصت آزمون و خطا نداریم

احمدی با اشاره به رشد منفی اقتصاد کشور و تحمیل شدن تورم ۴۱ درصدی به جامعه طی سال‌های گذشته گفت: با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد زمانی برای آزمون و خطا نداریم و باید از تمام فرصت‌ها استفاده کنیم تا وضعیت و شرایط کشور و جامعه از وضعیت فعلی خارج شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز