خبرگزاری کار ایران

فرماندارشاهین شهر تاکید کرد:

برای رفع معضل بیکاری، تقویت بخش خصوصی نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۷۷

متأسفانه درصد بیکاری در بین افراد تحصیل کرده افزایش یافته، به هیمن جهت و برای برون رفت از این مشکل باید با حمایت از بخش خصوصی با این مشکلات مقابله کنیم.

فرماندار شاهین شهر با اشاره به اینکه از معضلات کنونی جامعه بیکاری است، افزود: متأسفانه درصد بیکاری در بین افراد تحصیل کرده افزایش یافته، به همین جهت برای رهایی از این مشکلات با حمایت از بخش خصوصی می‌توانیم معضلات اشتغال را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علیرضا بصیری با بیان اینکه افزایش و کمک به مجموعه‌هایی همچون گروه صنعتی انتخاب می‌تواند مشکل بیکاری را به صورت گسترده رفع کند، ادامه داد: در سال‌های اخیر که نوسانات و بحران‌های اقتصادی زیاد بود، گروه صنعتی انتخاب به خوبی به کار خود ادامه داد و توانست در امر تولید ملی موفق ظاهر شود.

وی؛ در بازدید از بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی لوازم خانگی کشور، اظهارداشت: لازمه برون رفت از رکود اقتصادی توجه همه جانبه به صنعت و به ویژه بخش خصوصی است، در همین راستا همه باید با برنامه ریزی مناسب راه را برای این بخش مساعد کند.

بصیری با اشاره به لزوم حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی جهت برون رفت از وضعیت نامناسب اقتصادی، تصریح کرد: سیاست‌های دولت تدبیر و امید نیز بر اساس ارائه بسته‌های حمایتی به سازندگان بخش خصوصی است، در آینده شاهد بیشتر شدن این بسته‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر که نوسانات و بحران‌های اقتصادی زیاد بود، این مجتمع صنعتی به خوبی به کار خود ادامه داد و توانست در امر تولید ملی موفق ظاهر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز