خبرگزاری کار ایران

در دیدار با امیرعبداللهیان و مسئولان فدارسیون فوتبال مطرح کرد؛

آخرین وضعیت ورود و نصب سیستم‌های VAR/ همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۴۵

دادستان تهران از اعلام نظر کارشناسی هیات هفت نفره در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات خبر داد و تاکید کرد: این هیات سه عامل اساسی را مقصر اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان امروز سه‌شنبه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مدیران این فدراسیون در دفتر کار خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه ضمن پراهمیت خواندن ورزش مردمی فوتبال در ایجاد نشاط در بین جوانان و آحاد مردم ایران، توانمندی‌های فوتبال تیم ملی و باشگاهی ایران را ارزشمند و قابل تقدیر خواند.

وی ضمن اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی کشور برای ارائه همه گونه تسهیلات و مساعدت‌های لازم برای تیم‌های فوتبال کشورمان جهت انجام دیدارهای موفق بین‌المللی، در جریان آخرین وضعیت ورود و نصب سیستم‌های VAR قرار گرفت و ضمن هماهنگی با مسئولان ذیربط، بر ضرورت تسریع در نهایی شدن ورود این سامانه‌ها و نصب در ورزشگاه‌های کشور تاکید کرد.

در این دیدار، مهدی تاج نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت امور خارجه از ورزش فوتبال کشور، امیرعبداللهیان را در جریان آخرین وضعیت تیم ملی و سایر تیم‌های باشگاهی قرار داد.

گفتنی است در این دیدار علاوه بر مهدی تاج رئیس فدراسیون و نائب رئیس کنفدراسیون آسیا، محمد مهدی نبی نائب رئیس اول فدراسیون و مدیر تیم ملی، منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون و هدایت‌اله ممبینی دبیرکل فدراسیون نیز حضور داشتند.

همچنین امیرعبداللهیان در شبکه اجتماعی اکس درباره این دیدار نوشت: امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران ارشد آن دیدار کردم.

و‌ی ادامه داد: جناب تاج از حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در پست نهادهای بین‌المللی فوتبال خبر داد و از جایگاه ارزشمند فوتبال ایران گفت.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است، اظهار داشت: ‌همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز