خبرگزاری کار ایران

جزییات جلسه امروز کمیسیون فرهنگی؛

نماینده تهران از پاسخ سلطانی‌فر درباره محرومیت‌های باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی قانع نشد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۳۰

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از مصوبه این کمیسیون برای توسعه ورزش بانوان در جریان تصویب لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان خبرداد و گفت: حضرتی از پاسخ وزیر ورزش درباره محرومیت‌های باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی قانع نشد.

به گزارش ایلنا، احد آزادی‌خواه در تشریح جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس به حضور وزیر ورزش و جوانان در این کمیسیون به منظور پاسخگوی به سوال الیاس حضرتی نماینده مردم تهران اشاره کرد.  

مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: الیاس حضرتی در این جلسه از پاسخ مسعود سلطانی‌فر در مورد "محرومیت‌های دو باشگاه استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز به دنبال شکایات تعدادی از بازیکنان به فیفا" قانع نشد؛اما از آنجا که نمایندگان کمیسیون قلمرو سؤال را منطقه‌ای دانستند، مقررشد؛ سؤال با حضور کارشناسان در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی همچنین با بیان اینکه در جلسه امروز ماده ۴ لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار گرفت، توضیح داد: در جریان بررسی ماده ۴ لایحه مذکور که مشتمل بر دو بخش ورزش و جوانان است وظایف و اختیارات این وزراتخانه در بخش ورزش این ماده با مصوبه کمیسیون مشخص شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: اعضای کمیسیون در این جلسه و در پی بررسی لایحه فوق مصوب کردند؛ ورزش بانوان توسعه یابد و رشته‌های ورزش‌های مختلف در میادین بین‌المللی نمایندگی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز