خبرگزاری کار ایران

رونمایی گنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید استان در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۱۶

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت از رونمایی گنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید استان در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسن عاقل منش در نشست هم اندیشی مجموعه مدیریت شهری با جمعی از اعضای ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با اشاره به نقش آفرینی مردم در توسعه فرهنگ جنگ و ایثار اذعان داشت: مردم ایران در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی با توجه با همه مشکلات توانستند فرهنگ ایثار را در جامعه نهادینه کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت، یادآور شد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار را به زبان نسل جدید صادر کنیم وضعیت جامعه در همه حوزه‌ها ارتقا خواهد یافت.

وی با اشاره به ماندگاری گنگره بزرگداشت ۸ هزار شهید استان در سال گذشته تصریح کرد: کنگره ۸ هزار شهید استان در سال گذشته غوغا کرد، این کار با مشارکت همه سازمانها و نهادها سبب شد تا نام گیلان در گنگره شهدا به خوبی و خوشی بدرخشد.

عاقل‌منش پیگیری تفاهم نامه سال گذشته در راستای اجرای کنگره ۸ هزار شهید گیلان را هدف برگزاری این جلسه خواند و افزود: امروز با قدردانی از فعالیت های محمد علی ثابت قدم، کار را با حضور نصرتی و دیدگاه‌های ایشان برای ارتقای فرهنگ معنوی در شهر دنبال خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز