خبرگزاری کار ایران

بازتاب گسترده بیانات امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۳۳۷

بیانات صبح امروز آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

به گزارش ایلنا پایگاه خبری رویترز در گزارشی با اشاره به بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در جمع نخبگان که فرمودند« دولت‌های اروپایی بر برجام تأکید دارند اما این کافی نیست. تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آن را پاره نمی‌کنیم اما اگر او برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز می‌کنیم»، با برداشت دیگری از این فرمایشات نوشت: « رهبر انقلاب ایران اعلام کرد که از توافق هسته‌ای خارج نمی‌شوند و از حمایت طرف‌های اروپایی امضاکننده توافق از برجام استقبال کرد.»
 
این پایگاه خبری در ادامه با تاکید بر بخش‌هایی از بیانات رهبری درباره پاره کردن برجام نوشت: با این حال رهبر ایران هشدار داده در صورتی که آمریکا توافق هسته‌ای را پاره کند، ایران توافق را ریز ریز خواهد کرد.
 
دیلی استار هم با اشاره به توییت رسمی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبری به نقل از ایشان نوشت: رهبر ایران اعلام کرد که « دولت آمریکا از جمهوری اسلامی به این دلیل که توطئه‌هایشان را در لبنان، سوریه، عراق و دیگر کشورها برهم زده، عصبانی است.  این که رژیم صهیونیستی هر زمانی که بخواهد به سوریه حمله کند، قابل قبول نیست.» 

این پایگاه خبری در ادامه نوشت که این بیانات در شرایطی که تنش‌ها میان ایران و آمریکا بعد از خروج ترامپ از توافق هسته‌ای اوباما بالا گرفته، مطرح شده است. این در حالی است که همه کشورهای اروپایی امضا‌کنندگان توافق از برجام حمایت کرده‌اند.

در ادامه این گزارش گفته شده ایران تهدید کرده در صورتی که آمریکا از توافق خارج شود انتقام خواهد گرفت. ایران بارها قسم خورده که اسرائیل را نابود خواهد کرد. اما ترامپ همچنان بر تصمیم خود مبنی بر اعمال استراتژی تهاجمی جدید علیه دشمن دیرینه خود اصرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز