خبرگزاری کار ایران

معاون ظریف در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی فروردین ۹۶ به مسکو می‌رود/ بررسی تسهیلات ارائه روادید در سفر رییس‌جمهور به روسیه

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۶۳۹

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران و روسیه هم‌اینک روابط بسیار خوبی دارند و همکاری‌های گسترده‌ای در مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی خواهیم داشت.

ابراهیم رحیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در خصوص سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: نخستین سفر خارجی رییس‌جمهور در سال ۹۶ به روسیه است و ان‌شاالله ایشان در فروردین ماه به مسکو سفر خواهد داشت تا با پوتین، رییس‌جمهور روسیه دیدار کند.

او ادامه داد: درخصوص همه مسائل راهبردی و کلان در روابط دو کشور با روسیه در این سفر رایزنی و مذاکره خواهد شد.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران و روسیه هم‌اینک روابط بسیار خوب و راهبردی‌ دارند و همکاری‌های گسترده‌ای در مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی خواهیم داشت، اظهار داشت: سفر آقای روحانی به مسکو از هر نظر بسیار مهم است.

رحیم‌پور با بیان اینکه حدود پنج توافقنامه و یادداشت تفاهم در سفر رییس‌جمهور به مسکو نهایی خواهد شد، تصریح کرد: قرار نیست لغو ویزای فردی میان ایران و روسیه انجام شود بلکه قرار است تسهیلاتی برای ویزای دسته‌جمعی، کرو پروازی، تجار و دانشگاهی انجام شود. کار در این باره بسیار پیش رفته و در این سفر نیز در این باره کارمان جلوتر می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز