خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور:

ایست و بازرسی پاسگاه شهید مدنی به محدوده شهرستان انار منتقل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۵۹۸

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور از انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز استان یزد به محدوده انار خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌اسلام‌ والسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور از انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز به محدوده انار خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از موازی کاری مقرر شد تنها یک ایستگاه مجهز در محدوده انار نزدیکی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اجرا شود تا انجام بازرسی زودتر و آسان‌تر برای مردم اجرا شود.
 
حجت‌اسلام‌ والمسلمین پورخاقان در مورد سرانجام ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز عنوان کرد: قرار بود این ایستگاه در هفته دولت فاز اول آن افتتاح شود، اما در راستای برخی مصوبات برای استان کرمان، مقرر شد اجرای ایستگاه در منطقه انار صورت گیرد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه مکان قبلی ایستگاه ایست در نزدیکی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بود، تردد نیرو‌ها مشکل بود، همچنین با توجه به مصوبه قبلی، مقرر شده بود که ایستگاه ایست و بازرسی در محدوده انار ایجاد شود.
  
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور تأکید کرد: اجرای ایستگاه در محدوده انار مصوب شده است و منتظر هستیم که با تأمین اعتبار بودجه لازم، ساخت ایستگاه ایست و بازرسی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز