خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی گلستان:

افزایش حقوق سربازان وظیفه در کاهش جرم فرار از خدمت موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۱۸

رئیس سازمان قضایی استان گلستان گفت: افزایش حقوق سربازان وظیفه در کاهش جرم فرار از خدمت موثر است و سربازان وظیفه با هدف خدمت به کیان نظام اسلامی لباس مقدس سربازی را برتن می‌کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، غلام الواری در بازدید از بند نظامی کانون اصلاح و تربیت شهر گرگان گفت: براساس اظهارات متهمین در پرونده های جرم فرار از خدمت یکی از دلایل مهم ارتکاب این جرم وجود مشکلات معیشتی برای سربازان وظیفه است.

وی افزود: سربازان وظیفه با هدف خدمت به کیان نظام اسلامی لباس مقدس سربازی را برتن می کنند، اما بدون شک افزایش حقوق سربازان وظیفه در کاهش جرم فرار از خدمت موثر است.

این مقام قضایی تصریح کرد: افزایش اعتبار نیروهای مسلح و ایجاد انگیزه خدمتی برای جوانان مشمول یکی دیگر از دستاوردهای افزایش حقوق سربازان است.

الواری با اشاره به اینکه حمایت های مادی باید با حمایت های قضایی برای مددجویان همراه باشد، بیان داشت: در بازدید از کانون اصلاح و تربیت حقوق قانونی متهمین و محکومین توسط مرجع  قضایی بررسی شده و اقدامات لازم قضایی اتخاذ خواهد شد‌.

رئیس سازمان قضایی گلستان تاکید کرد: جنبه تربیتی کانون اصلاح و تربیت مددجویان پس از پایان دوران حبس باید در نیروهای مسلح ادامه داشته و یگان خدمتی نسبت به نظارت بر این افراد برای جلوگیری از ارتکاب هرگونه جرم مراقبت جدی داشته باشد.

رئیس سازمان قضایی گلستان در بازدید از اتاق بهداری کانون اصلاح و تربیت تاکید کرد: الزامات بهداشتی و سلامت مددجویان از موارد مهمی است که مسئولان کانون باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز