خبرگزاری کار ایران

مردم از قرارداد‌های دارای هولوگرام در رهن و اجاره استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۸۸۲

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان بر استفاده مردم از قراردادهای هولوگرام‌دار در موضوع رهن و اجاره واحدهای مسکونی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، صادق حیدری در راس هیئتی از بنگاه‌های املاک و خودرو در شهرستان خرم‌آباد بازدید کرد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان در این بازدید بیان کرد: مردم برای عقد قرارداد رهن و اجاره واحد‌های مسکونی صرفا از قرارداد‌های قانونی و دارای هولوگرام استفاده کنند.

وی افزود: قرارداد‌های دارای هولوگرام از هر حیث قانونی، معتبر و مورد تایید اداره صنعت، معدن و تجارت بوده و از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری خواهد کرد و هزینه کمیسیون آن نیز همانند قرارداد‌های بنچاقی است و هیچ‌گونه هزینه اضافه‌ای برای مردم در پی نخواهد داشت.

حیدری تصریح کرد: مشاورین املاکی که مجهز به سیستم بوده و قرارداد‌های دارای هولوگرام را منعقد می‌کنند جزو واحد‌های مشاور املاک معتبر، مجاز و دارای پروانه کسب هستند که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

صدور دستور پلمب ۲۱ بنگاه معاملات خودرو بدون مجوز

در این بازدید مشترک که بازرسان تعزیرات حکومتی، صمت، پلیس اماکن و اتاق اصناف شهرستان خرم‌آباد در آن حضور داشتند، ۵ بنگاه املاک و خودرو که تخلفاتی محرز از جمله فقدان مجوز، عدم درج نرخ‌نامه، استفاده از قولنامه‌های قدیمی  و ... داشتند، پلمب شدند.

همچنین دستور پلمب ۲۱ بنگاه معاملات خودرو که مجوز قانونی نداشتند صادر شد.

در ادامه این بازدید مقرر شد هر هفته روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هیئت موصوف در قالب گشت مشترک نظارت ویژه از مشاوران املاک و خودرو صورت گیرد و نتیجه آن به صورت ماهانه به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز