خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ خلبان طالب زاده:

نگاه ما در نیروی هوایی ارتش، امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۲۱

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در جمع پژوهشگران و اندیشه‌ورزان با بیان اینکه نگاه ما در نیروی هوایی ارتش امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است اظهار کرد: قطعات مورد نیاز، تجهیزات و نیازمندی‌های یگان های عملیاتی نیروی هوایی ارتش با کمک متخصصان و مراکز تحقیقاتی این نیرو تامین شده است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ خلبان علی اکبر طالب‍زاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش‌ در جمع پژوهشگران و اندیشه‌ورزان نیروی هوایی در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از قابلیت‌های اندیشه‌ورزان در راستای ارتقای توان رزم نیروی هوایی گفت: بهره‌گیری دانشی از نخبگان برای ارتقای توان رزم، از مهم‌ترین مسائل در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اولین و بزرگترین وظیفه ما این است که استعداد برتر را شناسایی و به استعداد نخبه تبدیل کنیم و آنان را در مسیر درست قرار دهیم، افزود: استعدادهای برتر در یک محیط مناسب می‌تواند برای مجموعه نیروهای مسلح و رشد آن‌ها تأثیرگذار باشند.

امیر سرتیپ طالب‍زاده با بیان اینکه رسالت پژوهشگران و اندیشه‍ورزان، حل گلوگاه‌های دانشی  نیروی هوایی ارتش است، خاطرنشان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه نیروی هوایی ارتش، با همکاری جهاد خودکفایی، مراکز علمی و دانشگاه شهید ستاری نهاجا، مشکلات و موارد مرتبط با یگان‌های عملیاتی در حوزه سامانه‌ها و پرنده‌های با کمک متخصصان ما در مراکز تحقیقاتی این نیرو به بهترین نحو برطرف شده است.

وی با تاکید بر این موضوع که مسئولان و فرماندهان در راستای بهره گیری از قابلیت‌های اندیشه‍ورزان باید مراقبت کنند که استعداد برترشان، استعداد برتر باقی بماند، تاکید کرد: نگهداشتن استعدادهای برتر در بالاترین سطح، می‌تواند این نیروی مستعد را در مسیر برتر ماندن حفظ کند تا این نیرو و استعداد بتواند در اختیار نیروهای مسلح قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: نگاه ما امنیت‌سازی و قدرت‌آفرینی است و لذا همه هزینه‌ها و اقداماتی که دراین راستا انجام می شود، در ارتقای توان رزم ارتش و نیروی هوایی مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز