خبرگزاری کار ایران

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد:

ایجاد بسترهای لازم در نیروهای مسلح برای رشد سربازان

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۳۳

سراوان نه یک حکایت ناگهانی که یک جریان ادامه دار در طول مبارزه حق و باطل است که تلاش می‌کنند اعتماد بین مسلمان را از بین ببرند و به دشمنان اسلام بالا‌ترین خدمت را بکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: در نیروهای مسلح باید بسترهایی را برای رشد سربازان در دوران خدمت فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار «محمدجواد‌زاده کمند» در ششمین جشنواره جوان سرباز که صبح امروز در محل ستاد ناجا برگزار شد، اظهارداشت: از میان ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی، ۷۵۰۰ نفر از آنان را سربازان شامل می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدای سراوان مردانه ایستادند و مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: امروز پس از ۱۴ قرن، معاندان در قالب جریان تکفیری و سلفی بر روی فرزندان اسلام اعم از شیعه و سنی که برای حفظ اسلام تلاش می‌کنند، شمشیر می‌کشند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، افزود: سراوان نه یک حکایت ناگهانی که یک جریان ادامه دار در طول مبارزه حق و باطل است که تلاش می‌کنند اعتماد بین مسلمان را از بین ببرند و به دشمنان اسلام بالا‌ترین خدمت را بکنند.

سردار‌زاده کمند خاطرنشان کرد: وظیفه داریم راه پرشور این عزیزان را ادامه داده و برای وحدت مسلمانان تلاش کنیم.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: باید به سربازان فرهیخته که به حق همه سربازان کشورمان را شامل می‌شوند، تبریک بگوییم؛ سربازانی که با همت و تلاش خالصانه سعی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند.

وی به نقش ویژه سربازان در ایجاد امنیت و انضباط اجتماعی در کنار سبزپوشان نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: ‌‌ همان گونه که سربازان در دوران دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند باید بگویم توفیقی که سربازان نیروی انتظامی در خدمت به کشور دارند، حائز اهمیت است.

زاده کمند گفت: با مطالعه سیره و وصیت نامه شهیدان می‌توان از خودگذشتگی، استقامت در برابرمشکلات، ایثار، ساده زیستی، اطاعت و عبادت خدا، بصیرت، ولایتمداری و دشمن‌شناسی، تکلیف مداری و مسئولیت پذیری و… را از آنان بیاموزیم.

وی خطاب به سربازان حاضر در ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) گفت: شما با تکیه بر آموزه‌های دینی، سیره بزرگان و شهدا می‌توانید بهترین نوع سبک زندگی که پیشرفت خیر و برکت در دنیا و آخرت را به ارمغان می‌آورد را ترسیم کنید.

این مقام ارشد انتظامی، تمرین از خودگذشتگی، استقامت در برابر مشکلات، ایثار، خودیابی، نظم و انضباط، شناخت دوست و دشمن و… را از فواید دوران سربازی برشمرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: در نیروهای مسلح وظایفی را برعهده داریم که باید با انجام آن، بسترهایی را برای رشد سربازان در دوران خدمت فراهم کنیم که امیدوارم خداوند این توفیق را بیش از پیش به ما بدهد.

زاده کمند در خاتمه تصریح کرد: ‌امروزه دشمنان اسلام به ویژه استکبار جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند که این به علت اهمیت آن‌ها است؛ زیرا آن‌ها به این موضوع پی برده‌اند که این جوانان هستند که می‌توانند ایرانی آباد با معنویت بالا بسازند و در همه عرصه‌ها اگر توفیقی حاصل شد به خاطر حضور جوانان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز