خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

تاکید ما تمرکز بر سه اصل کلیدی کارآمدی، عقلانیت و انقلابی بودن در معرفی نامزدهاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۱۵

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر از نمایندگان فعلی مجلس، کسانی در ارزیابی ما نمره قابل قبول کسب نکنند، امکان حضور مجدد در لیست شورای ائتلاف را نخواهند داشت.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حدادعادل در نشست کمیته تعیین مدل انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره اهمیت انتخابات مجلس، گفت: باید از تجارب دوره‌های قبلی استفاده کرده و با تلاش برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف، شاخص‌های دقیقی برای انتخاب کاندیداها تدوین کنیم.

حدادعادل با بیان اینکه ما در مجلس دوازدهم باید به دنبال شناسایی و استفاده از همه ظرفیت‌های جبهه انقلاب باشیم، گفت: تاکید ما تمرکز بر سه اصل کلیدی کارآمدی، عقلانیت و انقلابی بودن در معرفی نامزدها است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این جلسه با اشاره به گزارش‌های کارگروه نظارت و ارزیابی شورای ائتلاف درباره عملکرد نمایندگان دوره یازدهم، گفت: اگر کسانی در این ارزیابی نمره قابل قبول کسب نکنند، امکان حضور مجدد در لیست شورای ائتلاف را نخواهند داشت.

در ادامه این نشست حاضران با بیان نظراتشان درباره شاخص‌های افراد واجد شرایط حضور در لیست شورای ائتلاف، بر لزوم توجه جدی و برنامه‌ریزی مبتنی بر نیازها و اولویت‌های کشور طی چهار سال پیش‌روی مجلس دوازدهم تاکید کردند.

در این نشست درباره تقویم زمانی شورای ائتلاف برای فعالیت‌های انتخاباتی و رسیدن به نامزدهای نهایی تبادل نظر شد.

کارگروه تعیین مدل انتخاباتی شورای ائتلاف، با رای اعضای شورای مرکزی و با عضویت حدادعادل رئیس، داوری دبیر و قاسمپور، ریاض، روح‌الامینی و قدیمی چهار معاون شورا به همراه پنج عضو حقیقی شامل مهدی چمران، مهندس پرویز سروری، مهدی محمدی، مهدی اقراریان و حجت‌الاسلام آقامیری تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز