خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی خبر داد؛

تغییرات دولت در سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۷۳۱

سخنگوی دولت از تغییرات صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه، وزارت جهاد کشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری درباره تغییرات در بدنه دولت گفت: همانطور که در گزارش اشاره شد رویه و برنامه دولت سیزدهم از آغاز این بود که مدیران و رویه فعالیت آنها مستمر مورد توجه قرار گیرد. این تغییر و تحولات با به منظور ارزیابی‌ها و یا بر اساس شرایط موجود و شرایط روز کشور انجام گرفته است و امروز سه تغییر نهایی شده است.

وی افزود: آقای میرکاظمی از اواسط سال گذشته از آقای رئیس‌جمهور درخواست کرده بودند به واسطه بیماری قلبی که دارند که ایشان از دولت استعفا بدهند در همین راستا جناب آقای «منظور» با توجه به سوابق مدیریتی در حوزه‌های مختلف و تخصص ایشان به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شدند و از خدمات میرکاظمی به عنوان مشاور در تیم اقتصادی استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه جهاد کشاورزی، با توجه به جنگ اوکراین شاهد مشکلاتی در تأمین مواد غذایی بودیم و با توجه به تورم‌های جهانی و رکود دوره کرونا تصمیم بر این شد که آقای محمد آقامیری رئیس کنونی سازمان نظام دامپزشکی سرپرستی وزارت جهاد و کشاورزی را بر عهده بگیرند و از تجارب آقای ساداتی‌نژاد در دولت بهره خواهیم برد.

بهادری جهرمی عنوان کرد: تغییر بعدی در خصوص صندوق نوآوری و شکوفایی  است که بنا شد آقای خیاطیان به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی باتوجه به سوابق و تحصیلاتی که دارند وظایف این حوزه را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز