خبرگزاری کار ایران

بازرس کل استان فارس:

در صورت وقوع قصور یا تقصیر احتمالی دستگاه‌ها در سیل استهبان، گزارش اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۰۰۲

بازرس کل استان فارس در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل استان فارس مبنی بر حضور در مناطق سیل‌‌زده استهبان و بررسی ابعاد مختلف حادثه و نظارت و ارزیابی روند امدادرسانی به سیل‌زدگان، با حضور در محل در جریان امور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع سیل در شهرستان استهبان در عصر جمعه و فوت و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان و در اجرای دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، کاظم اکرمی رئیس منطقه سه سازمان و بازرس کل استان به همراه کارشناسان و بازرسان بازرسی کل استان با حضور در محل حادثه موضوع را از نزدیک بررسی کردند.

وی با تسلیت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومان، با اشاره به دستور رئیس سازمان بازرسی گفت: با توجه به ماموریت خدائیان مبنی بر حضور در مناطق سیل‌‌زده و تسلیت به خانواده جانباختگان، ابعاد و زوایای مختلف حادثه و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان و مصدومان مورد نظارت دقیق قرار گرفت.

بازرس کل استان فارس ادامه داد: در صورت وقوع قصور یا تقصیر احتمالی از سوی هر یک از دستگاه‌‌ها، مراتب برای رسیدگی‌‌های بعدی منعکس خواهد شد. 

اکرمی به فرماندار شهرستان و مسئولان دستگاه‌های امدادرسان اظهار داشت که کمک به آسیب‌دیدگان سیل با جدیت دنبال شود.

بنابراین گزارش، در جریان حضور بازرس کل استان فارس در منطقه سیل‌زده استهبان، فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرس کل فارس مبنی بر حضور در مناطق سیل‌‌زده و نظارت و بررسی ابعاد و زوایای مختلف حادثه و روند امدادرسانی به سیل ‌زدگان، این اقدام را شایسته تقدیر و دانست.

عصر روز جمعه سی و یکم تیر، بارش باران فصلی در شهرستان‌ حوالی شهرستان استهبان و داراب منجر به وقوع سیلاب شد که این حادثه ۲۱ نفر کشته به جا گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز