خبرگزاری کار ایران

مرادی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس بنیاد مستضفعان:

نظارت بیشتری بر روی انتصابات در مجموعه خود داشته باشید/ از حضور مدیران مسئله‌دار جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۰۸

نماینده مردم بندرعباس طی تذکری از رئیس بنیاد مستضعفان خواست تا با نظارت بیشتری اجازه حضور مدیران مسئله دار و مورد حمایت حسین فریدون ها را در زیرمجموعه خود ندهد.

به گزارش ایلنا، احمد مرادی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۲ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: خبرهایی از انتصاب یکی از مدیران پرحاشیه دولت روحانی به عنوان مدیرعامل هتل های هلدینگ پارسیان که بخش اعظمی از سهام آن متعلق به بنیاد مستضعفان است، شنیده می شود.

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس یازدهم افزود: این فرد در دولت قبل مدیرعامل منطقه آزاد قشم و سپس دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور بود و دارای پرونده قضایی تخلفات مالی بوده و نام وی در گزارش هیات تحقیق و تفحص مجلس به عنوان تضییع کننده اموال بیت المال در مناطق آزاد قشم وجود دارد.

وی خطاب به فتاح رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: از شما به عنوان یک نیروی انقلابی و ارزشی انتظار بیشتری برای نظارت بر انتصابات می رفت، نظارت بر فساد اقتصادی وظیفه تمامی نهادهای انقلابی است، در دولت حسن روحانی تخلفات سنگین مالی و سوءمدیریت ها در منطقه آزاد قشم به ثبت رسیده و به راحتی قابل استعلام است.

مرادی تاکید کرد: شما در انتصابات خود با توجه به مجموعه حساسی که در آن حضور دارید، دقت کرده و اجازه ندهید مدیران مسئله دار و مورد حمایت حسین فریدون ها در این مجموعه ها قرار گیرند، زیرا انقلاب اسلامی و کشورمان حاصل خون هزاران شهید است و تاب و توان دیدن مدیران فاسد را در ادارات ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز