خبرگزاری کار ایران

معاون نظارت سازمان قضایی نیروهای مسلح:

کمترین تخلف در سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد

کد خبر : ۱۱۲۵۵۷

کمترین تخلف در سازمان قضایی وجود دارد و میزان تشویق در سازمان زیاد و تنبیه بسیار کم است و رویه ما این است که به طرف اصلاح امور حرکت کنیم تا مشکلی در سیستم نباشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: کمترین تخلف در سازمان قضایی وجود دارد و میزان تشویق در سازمان زیاد و تنبیه بسیار کم است و رویه ما این است که به طرف اصلاح امور حرکت کنیم تا مشکلی در سیستم نباشد.

به گزارش ایلنا، محمود صفری در جمع کارکنان امور مالی و ذی‌حسابی این سازمان، با تاکید بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات در بخش‌های مالی، بیان کرد: فرآیند مشخصی در حوزه مالی تعریف شده و سهل‌انگاری و بی‌دقتی در این سیکل موجب پیچیده‌تر شدن کار می‌شود.

وی افزود: گاهی سهل انگاری در امور مالی موجب سوء استفاده دیگران می‌شود، سندی که مشکل دارد ویا بی‌دقتی کنترل می‌شود پس از طی کردن این فرآیند هر چه جلوتر می‌رود مشکلات زیادتری رابه وجود می‌آورد.

صفری با بیان این که سازمانی موفق است که به لحاظ مالی شفاف باشد، ‌ تصریح کرد: بکارگیری ابراز نوین و دستاوردهای جدید در حوزه مالی باعثپیشرفت و تسریع در امور می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بازرسی خوداتکایی، اظهار کرد: مدیران با اجرای بازرسی خوداتکایی می‌توانند مجموعه خود را براساس الگویی که تعریف شده کنترل کنند و فرق بین افراد با انگیزه و فاقد کارایی مشخص می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی در بخشی از سخنانش در توصیه به کارکنان به فرازی از سخنان گوهربار امیرمومنان اشاره کرد و گفت: مانند کسی مباش که بدون عمل صالح به آخرت امیدوار باشد و توبه را با آرزوهای دراز به تاخیر می‌اندازد، در دنیا چنان زاهدانه سخن می‌گوید ولی در رفتار همانند دنیاپرستان است، اگر نعمت‌ها به او برسد سیر نمی‌شود و در محرومیت قناعت ندارد، از آن چه که به او برسد شکرگزار نیست و از آن چه مانده زیاد طلب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز