خبرگزاری کار ایران

فرماندار ایجرود:

وظیفه دست اندرکاران جلب مشارکت حداکثری مردم در برگزاری انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۶۵

فرماندار ایجرود با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه اصلی دست‌اندرکاران برگزاری این امر است.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، فرماندار ایجرود در جلسه تعیین تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه فرعی شهرستان ایجرود، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رای بودیم که نشان از نگاه ویژه نظام به مردم سالاری دارد.

باب‌الله فتحی تصریح کرد : قانون اساسی ایران برای نظر و حضور مردم در اداره امور کشور اهمیت بسیاری قائل شده است، بطوری که انتخاب مسئولان کشور به صورت مستقیم و غیر مستیم با نظر مردم انجام می‌شود.

وی افزود: مردم سالاری در انقلاب اسلامی ایران متاثر از نگاه دین اسلام پیامبر (ص) و ائمه اطهار(س) به موضوع مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف است، برای نمونه می‌توان به اهمیت قائل شدن پیامبر اکرم(ص) در واقعه غدیر و نظر امام علی (ع) در این خصوص در زمان پذیرش درخواست مردم برای اداره امور امت اسلام اشاره کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، وظیفه اصلی دست‌اندرکاران برگزاری این امر است و هر چقدر مشارکت مردم در این زمینه بیشتر باشد، یاس و ناامیدی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان کشورمان را در پی خواهد داشت.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان ایجرود، در پایان از اعضای هیأت اجرایی این شهرستان خواست تا در نهایت بی‌طرفی، نسبت به اجرای دقیق مراحل انتخابات اهتمام ورزند.

در این جلسه، تعداد و مکان شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی شهرستان ایجرود مشخص شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز