خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان؛

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی در استان زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۲

جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی با هدف ارتقاء سطح نشاط و شادابی و همچنین ترویج فرهنگ ورزش در بین طلاب بسیجی صبح امروز(۱۴ آذر) در استان زنجان کلید خورد.

زنجان _ ایلنا: جانشین سازمان بسیج طلاب استان زنجان گفت: شناسایی استعدادهای بر‌تر و اشاعه فرهنگ بسیجی از جمله اهداف سازمان بسیج طلاب در برگزاری این مسابقات است.

نادر اجاقی، جانشین سازمان بسیج طلاب استان زنجان، امروز پنج شنبه(۱۵) آذر به خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی در سه رشته شنا، کوهپیمایی و تیراندازی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول توسعه و ترویج فرهنگ همگانی کردن ورزش در جامعه را متذکر شد و ادامه داد: در همین راستا طلاب بسیجی در بسیاری از رقابت‌های ورزشی در سال‌های گذشته موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده‌اند.

جانشین سازمان بسیج طلاب استان زنجان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات در هر رشته سه نفر از شرکت کنندگان به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند، افزود: نفرات برگزیده پس از این دوره در مسابقات کشوری حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول در ادامه به اهداف برگزاری این مسابقات نیز اشاره داشت و گفت: شناسایی استعدادهای بر‌تر و اشاعه فرهنگ بسیجی از جمله اهداف سازمان بسیج طلاب در برگزاری این مسابقات است.

جانشین سازمان بسیج طلاب استان زنجان در پایان همچنین ایجاد آمادگی بیشتر در بسیجیان را نیز از دیگر اهداف برگزاری چنین مسابقاتی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه استقبال طلاب بسیجی نیز از اجرای برنامه‌های ورزشی مطلوب بوده و همواره شاهد حضور پرشور آن‌ها در چنین مسابقاتی بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز