خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان:

۵۰ درصد فعالیت سازمان بسیج اصناف فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۵۹

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: ۵۰ درصد فعالیت سازمان بسیج اصناف در زمینه‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: چند نمونه تیشرت مردانه با نمادهای ایرانی – اسلامی طراحی و ارائه شده است.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، از زنجان، علیرضا حیدری ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بانوان شاغل در صنوف مختلف اظهار کرد: جلسات بررسی مد و لباس ایرانی – اسلامی از سال گذشته در استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی اقداماتی در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: چند نمونه تیشرت مردانه با نمادهای ایرانی – اسلامی طراحی و ارائه شده است.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه بررسی مشکلات اتحادیه خیاطان زنان نیز می‌تواند کارگروهی تشکیل شود، یادآور شد: نظرات کار‌شناسی افراد دخیل در این امر می‌تواند راهگشای برنامه‌های اجرایی باشد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان اصناف تنها در زمینه اقتصادی فعالیت نمی‌کند، یادآور شد: ۵۰ درصد فعالیت اصناف در زمینه‌های فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

حیدری بر ضرورت نظارت بر خیاطان آقا در سطح استان تاکید کرد و گفت: ضروری است به برخی از این واحد‌ها تذکرات لازم ارائه شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای بانوان شاغل در اصناف ضروری است، ادامه داد: برگزاری این دوره‌ها می‌تواند به افزایش سطح آگاهی اصناف منجر شود.

این مسئول از توانمند سازی بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: تسهیلاتی در این زمینه ارائه می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان در پایان شورای عالی بانوان استان زنجان را دارای ظرفیت‌های مناسبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز