خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره خبرداد:

پرداخت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۲۲

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره از پرداخت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان خرم دره ای خبر داد.

زنجان _ ایلنا: مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره گفت: یکی از عمده خدمات هدفمند کمیته امداد درقبال مددجویان پرداخت وام‌های کارگشایی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل احمدی، مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم دره به
منظور توانمندسازی مددجویان این نهاد اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امدادگران در راستای نیل به اهداف عالیه این نهاد در بحثخودکفایی مددجویان و ایجاد توانایی اداره مستقل زندگی در آن‌ها خدمات بسیاری را ارائه می‌دهند، اضافه کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه چهارم فعالیت کمیته امداد این خدمات به صورت هدفمند به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره با بیان اینکه ارائه خدمات هدفمند موجبات توانمندسازی مددجویان را فراهم می‌سازد، اذعان داشت: یکی از عمده خدمات هدفمند کمیته امداد در قبال مددجویان پرداخت وام‌های کارگشایی است.

این مسئول با بیان اینکه طی شش ماهه نخست امسال نیز ۲۷۷ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است، افزود: به منظور پرداخت این تعداد وام قرض الحسنه ۲ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال توسط این نهاد هزینه شده است.

احمدی در پایان تاکید کرد: وام‌های کارگشایی درراستای برطرف کردن مشکلات معیشتی، تحصیلی، فرهنگی و… به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز