خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره خبرداد:

پرداخت ۶ میلیارد ریال وام کارگشایی شهرستان درخرم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۷۳۳

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره از پرداخت ۶ میلیارد ریال وام کارگشایی درخرم دره خبر داد مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره خبرداد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره, گفت: وام های کارگشایی امداد به منظور رفع مشکلات فوری مددجویان در زمینه مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و… پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ابوالفضل احمدی امروز با اعلام این خبر به ارائه گزارشی از برنامه های کمیته امداد در حمایت ازمددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به رویکردهای این نهاد در دهه چهارم فعالیت خود تصریح کرد: در حال حاضر توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در اولویت برنامه های امداد قرار دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان با ارائه خدمات حمایتی مختلف صورت می گیرد، اضافه کرد: با تدابیر اندیشیده شده، تلاش می شود با ارائه خدمات به صورت هدفمند و بر اساس نیازهای مددجویان ازوابستکی مددجویان به کمیته امداد کاسته و در توانمندسازی آنها اقدامات لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اقدامات این نهاد در ارایه خدمات هدفمندبه مددجویان، پرداخت وام های کارگشایی است؛ تصریح کرد: سال گذشته ۶۴۷ فقره وام کارگشایی به مبلغ ۶ میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال به مددجویان خرم دره ای پرداخت شد.

احمدی خاطر نشان کرد: وام های کارگشایی امداد به منظور رفع مشکلات فوری مددجویان در زمینه مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و… پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز