خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبرداد:

پرداخت ۳ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان طارمی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۲

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم از پرداخت ۳ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان طارمی خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم گفت: پرداخت وام کارگشایی و حل مشکلات معیشتی، تحصیل، فرهنگی و… از جمله خدماتی است که به صورت هدفمند ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، عمران صفری، مدیر کمیته امداد شهرستان طارم امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد توانمند‌سازی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق ارائه خدمات هدفمند صورت می‌گیرد، اضافه کرد: منظور از خدمات هدفمند اقداماتی است که کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان انجام می‌دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به برخی از خدماتی که سالانه در حمایت از مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود، تصریح کرد: پرداخت وام کارگشایی و حل مشکلات معیشتی، تحصیل، فرهنگی و… از جمله خدماتی است که به صورت هدفمند ارائه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه طی هفت ماهه گذشته از سال جاری به ۲۸۷ مددجوی طارمی وام کارگشایی پرداخت شده است، اذعان داشت: مبلغ هزینه شده در این راستا ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

صفری با بیان اینکه با برآورد صورت گرفته سالانه قریب به ۴۰ سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: امدادگران به منظور ارائه خدمات بهتر به مددجویان با بررسی مستمر وضعیت مددجویان در حمایت از آن‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز