خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر فنی آبفای استان زنجان خبر داد:

۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مطالعات طرح آبرسانی شهر هیدج

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۵۶

مدیر دفتر فنی آبفای شهری استان زنجان گفت: مطالعات طرح آبرسانی شهر هیدج از توابع استان زنجان توسط مهندسین مشاور پارس پیاب با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.

ایلنا: مدیر دفتر فنی آبفای زنجان گفت: برای اجرای این طرح نیاز به احداث۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب مخزن زمینی و ۴۵۰ متر مکعب مخزن هوایی علاوه بر مخزن موجود در این شهر نیاز است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ‌ روشن دوست محمدی مدیر دفتر فنی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان مطلب فوق افزود: مطالعات مرحله اول در کمیته فنی شرکت آب و فاضلاب شهری تصویب شده و مرحله دوم نیز در دست مطالعه است.

دوست محمدی به هدف اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای این طرح در شهر هیدج یکسان سازی و تعدیل فشار و رفع مشکل افت فشار آب در این شهر برای ۲۲ هزار نفر جمعیت آن شهر است.

وی همچنین از اجرای شبکه خطوط توزیع آب هم خبر داد و گفت: اجرای شبکه خطوط توزیع آب به طول ۱۷ کیلومتر با اعتبار ۶ هزار و ۹۲۳ میلیون ریال اجرایی خواهد شد.

مدیر دفتر فنی شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به هزینه احداثمخازن و ایستگاه‌های پمپاژ اشاره کرد و ادامه داد: برای احداثاین مخزن و ایستگاههای پمپاژ در شهر هیدج بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار پیشبینی شده است.

دوست محمدی در پایان گفت: برای اجرای این طرح نیاز به احداث۴ هزار و ۵۰۰ متر مکعب مخزن زمینی و ۴۵۰ متر مکعب مخزن هوایی علاوه بر مخزن موجود در این شهر نیاز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز