خبرگزاری کار ایران

در راستای استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه صورت گرفت؛

انتصاب اولین مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۴۶۰

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان اصغر محمودی به عنوان سرپرست " امور آب و فاضلاب روستایی شهرستات سلطانیه " منصوب شد.

ایلنا: سرپرست " امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه " منصوب شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان اصغر محمودی به عنوان سرپرست " امور آب و فاضلاب روستایی شهرستات سلطانیه " منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار متن این حکم به شرح ذیل است:

جناب آقای اصغر محمودی

باسلام

نظر به مراتب تعهّد، شایستگی و تجربیّات ارزشمند جنابعالی و به استناد اختیارات حاصله از بند ۱۰ ماده ۲۲ اساسنامه شرکت به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلطانیه منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوای الهی و بهره گیری از توانمندی همکاران محترم، در ارائه خدمات مطلوب نسبت به پیشرفت و تعالی روز افزون شرکت، اقدام نمایید.

توفیق روز افزون جنابعالی در انجام وظایف و مسئولیت های محوله در جهت پیشبرد امور و خدمت به مردم شریف روستاهای شهرستان ابهر را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز