خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برگزاری پر شکوه مراسم سالروز ولادت امام رضا(ع) در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۵

امسال مراسم سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) در مراکز فرهنگی و دینی با شکوهتر از گذشته برگزار می شود.

ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: باید تلاش کرد تا جایگاه و عظمت امام رضا(ع) بیش از پیش در جهان شناخته شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام اذن الله خدایی روز شنبه ۲۳ شهریور ماه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مناسبتهای مذهبی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: باید تلاش شود تا جایگاه واقعی حضرت امام رضا(ع) بیش از پیش برای مردم شناخته شود.

وی با بیان اینکه امسال مراسم سالروز ولادت امام هشتم به همت تشکلهای دینی با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود اظهار داشت: امام رضا(ع) حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید در حفظ و حراست از رهنمودهای گوهر بار ایشان همت گماشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حرم امام رضا(ع) همچون نگینی با ارزش در کشور ما می‌درخشد تصریح کرد: امام رضا(ع) خدمت بزرگی به جهان تشیع کرد و این بزرگوار جایگاه ویژه‌ای در بین اهلبیت(ع) دارد و زیارت مرقد ایشان در توصیه‌های بزرگان دینی بسیار سفارش شده است و زیارت امام رضا(ع) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام خدایی با بیان اینکه حدیثسلسله الذهب بهترین نسخه در دست ماست گفت: باید تلاش کرد تا جایگاه و عظمت امام رضا(ع) بیش از پیش در جهان شناخته شود.

وی ادامه داد: امسال سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) در هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی و دینی، مراکز و موسسات قرآنی و مساجد و تکایا به همت مردم باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز