خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و هیئت فوتبال شهرداری زنجان؛

مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال شهرداری زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۳۹

مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال شهرداری زنجان، یک روز قبل از اولین بازی با حضور شهردار زنجان، رئیس هیئت فوتبال استان زنجان و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شد.

شهردار زنجان: همه بازیکنان و دست اندرکاران باید تیمی کار کنند تا نتیجه خوبی بگیرند.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن امین، شهردار زنجان در این مراسم با آرزوی موفقیت تیم فوتبال شهرداری زنجان گفت: بازی خوب مردم را ورزشگاه می‌کشاند و طرفداران را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم بازی خوب را تشخیص می‌دهند و از تیم شهرشان انتظار بازی‌های خوبی دارند، تصریح کرد: همه بازیکنان و دست اندرکاران باید تیمی کار کنند تا نتیجه خوبی بگیرند.

شهردار زنجان با بیان اینکه اراده در ورزش مهم است و اگر اراده کنیم می‌توانیم، افزود: نباید غرور داشته باشیم و فردی کار کنیم چرا موفقیت در ورزش فوتبال در کار گروهی است.

وی خاطر نشان کرد: انشا‌ءا… بتوانید نتایج خوبی را بگیرید و با همدلی و رفاقت تیم را بدون حاشیه به قله‌های موفقیت برسانید.

فریدون اصفهانیان، رئیس هیئت فوتبال استان زنجان نیز در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای تیم شهرداری زنجان گفت: باید با اراده‌ای قوی در بازی‌ها حضور داشته باشیم.

وی بیان کرد: اگر بازیکنان با علاقه و همت والا بازی کنند مطمئنا مردم نیز حمایت‌های خوبی از این تیم خواهد کرد.

ربیعی، مربی تیم شهرداری زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه برای یک مربی اعتبارش مهم‌ترین مسئله است، گفت: غیرت و رشادت تیم برای شهر زنجان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز