خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» در زنجان خبر داد.

ایلنا: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز دهم مهر ماه این جشن در مدارس، یازدهم مهر ماه در سطج معابر استان و روز دوازدهم نیز در مصلی‌های برگزاری نماز برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا حسنلو, معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان امروز اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها هر سال، همزمان با بازگشایی مدارس و به منظور جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» برگزار می‌شود، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در برگزاری جشن عاطفه‌ها دنبال می‌شود، آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان افزود: درست است که هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان نیازمند است، ولی در صورتی که این جشن در همه مدارس استان برگزار شود، دانش‌آموزان بیشتر با فرهنگ انفاق و کمک به نوع‌دوستان خود آشنا می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری این جشن طی روزهای ۱۰،۱۱ و ۱۲ مهر در استان اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده روز دهم مهر ماه این جشن در مدارس، یازدهم مهر ماه در سطج معابر استان و روز دوازدهم نیز در مصلی‌های برگزاری نماز برگزار می‌شود.

گفتنی است، امسال نوزدهمین سال برگزاری جشن عاطفه‌ها در کشور و به تبع آن در استان زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز