خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده:

هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۰۱

ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی هدف برگزاری جشن عاطفه‌هاست.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده, گفت: این اقدام در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی این نهادطی سال جاری که بهره‌گیری از مشارکت های مردمی و توسعه مشارکت مردمی با محوریت مساجد و سبک مدیریت جهادی است، صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، غدیر خلجی امروز شنبه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان خدابنده در سطح معابر، میادین، مدارس و مساجد این شهرستان برپا شده و کمک‌های مردمی در قالب کمک به دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و احسان و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ انفاق و کمک به هم نوع است، اضافه کرد: امسال شعار جشن عاطفه‌ها " مهر در انتظارمهر " است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه ها با محوریت مساجد برگزار خواهد، تصریح کرد: این اقدام در راستای عمل به سیاست های راهبردی این نهادطی سال جاری که بهره‌گیری از مشارکت های مردمی و توسعه مشارکت مردمی با محوریت مساجد و سبک مدیریت جهادی است، صورت می‌گیرد.

گفتنی است، امسال جشن عاطفه ها در شهرستان خدابنده روزهای شانزدهم، هفدهم، هیجدهم در مدارسع معابر و میادین شهرستان و مصلی های برگزاری نماز جمعه برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز