خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده سازمان تبلیغات اسلامی از تمام پتانسیل‌های رسانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۵۹

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی باید از روزمرگی‌ها به دور باشد

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه ضروری است سازمان تبلیغات اسلامی کارهای فرهنگی دستگاه های دیگر را نیز در اختیار بگیرد، گفت: این سازمان باید از تمام پتانسیل‌های رسانه‌ای خود در این زمینه استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن افشارچی، امروز یکشنبه (30اردیبهشت1403) در مراسم تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی استان با حضور مسئولین کشوری واستانی،  با بیان اینکه سیاستگذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی، نظارت و تبلیغ از وظایف مهم‌ این سازمان تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: ضروری است سازمان تبلیغات اسلامی به شکلی متفاوت و موثردر حوزه فرهنگ و تبلیغات اسلامی اقدام کند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه حدود ۱۸ دستگاه اجرایی در حوزه فرهنگی فعالیت می کند و سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین دستگاههای اجرایی شمرده می شود، ادامه داد: اضروری است حرکت های تبلیغات اسلامی در راس دستگاه های تبلیغی و فرهنگی باشد.

وی، با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات اسلامی وظایف متعدد و تعیین کننده ای  در جامعه دارد، تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در زمینه تبلیغات دینی آنگونه که باید و شاید عمیقی نیست و بیش از آنکه برای مخاطب اقناع کننده باشد به صرف مراسم‌ و جامعه هدف خاصی بسنده می شود.

افشارچی، تاکید کرد: تلاش بر احیا و اشاعه فرهنگ معارف اسلامی، تاریخ تشیع، شناسایی تبلیغات طرف مقابل، انجام مطالعات راهبردی و همکاری‌ با وزارتخانه و سازمان ها نیز دراین راستا حائز اهمیت است.

به تاکید افشارچی، مدیر جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان از روزمرگی‌ها به دور باشد و یک نگاه فرا دستگاهی بر مجموعه حاکم کند، چرا که این دستگاه فرهنگی باید در اشاعه فرهنگ اسلامی پای کار باشد و در این زمینه اهتمام بورزد.

وی، اضافه کرد: مدیر این مجموعه باید بر یک محور حرکت کند و از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خود برای تحقق اهداف ترسیم شده استفاده کند و از همه مهمتر از ظرفیت‌های نخبگان نیز بهره ببرد.

استاندار زنجان، در پایان با ابراز امیدواری برای اتفاقات مناسب در ماه‌های آتی در حوزه اقتصادی، یادآورشد: مساله فرهنگ و انقلاب اسلامی موضوع مهمی است که نباید از آن غافل بود چرا که بی‌توجهی به آن نتایج ناخوشایندی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز