خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان:

حضور خدام در استان‌های مختلف تاثیر مثبت در ترویج فرهنگ رضوی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۸۴

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: حضور خدام در استان‌های مختلف کشور تاثیر مثبت در ترویج فرهنگ رضوی دارد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: اجرای اینگونه برنامه‌ها علاوه بر بالا بردن سطح اعتقادی مردم موجب پیشگیری از تهاجمات فرهنگی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی کاظمی، سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان، در مصاحبه با خبرنگار ایلنا در زمینه برگزاری ششمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت اظهار کرد: خوشبختانه چند سال است که اقدامات فرهنگی ارزشمند با حضور خدام رضوی در استان‌های کشور اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با حضور خدام استان‌ها عطر و بوی رضوی می‌گیرند، افزود: در راستای حضور خدام برنامه‌های مختلفی در استان‌ها اجرایی می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه عیادت از بیماران و حضور در اماکن متبرکه و مراکز فرهنگی از جمله برنامه‌های اجرایی در جریان حضور خدام آستان مقدس رضوی در شهرها است، تصریح کرد: امید است امسال نیز با حضور خدام فعالیت‌های فرهنگی پرباری برای تمام اقشار مختلف اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه محوریت اجرای این برنامه‌ها به عهده هیئت امنای حسینیه اعظم است، افزود: حسینیه قداست خاصی دارد از همین رو برنامه‌های اجرایی توسط این مسجد با شکوه و عظمت خاصی اجرا می‌شود.

کاظمی در ادامه با پیشنهاد اینکه می‌توان در ماه محرم و با حضور خدام حسینیه اعظم در استان‌های مختلف کشور فرهنگ حسینی و عاشورایی را ترویج داده و حسینیه اعظم را بیشتر به مردم نقاط مختلف شناساند، اضافه کرد: اجرای اینگونه برنامه‌ها علاوه بر بالا بردن سطح اعتقادی مردم موجب پیشگیری از تهاجمات فرهنگی دشمنان می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر انسجام برنامه‌ها در دهه کرامت به ویژه برنامه جشن‌های زیر سایه خورشید افزود: اجرای منظم و منسجم برنامه‌ها موجب ترویج فرهنگ رضوی در بین مردم به ویژه جوانان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز