خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ:

شهادت ماموران انتظامی، همکاران ما را در تامین امنیت مصمم‌تر از گذشته می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۹۹۲

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: شهادت ماموران انتظامی باعث می‌شود، همکاران ما مصمم‌تر از گذشته شوند و محکم‌تر از گذشته برای تامین امنیت مردم زحمت بکشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان، رییس پلیس تهران بزرگ در مراسم تشییع شهدای  نیرو انتظامی که یکشنبه‌شب در درگیری با یک شرور به شهادت رسیدند، گفت: شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه را تسلیت عرض می‌کنم. امروز غم و اندوه بزرگ کشور، شهادت رییس‌جمهور و هیات همراه ایشان است.

وی با اشاره به شهادت سه نفر از ماموران نیروی انتظامی ادامه داد: همکاران ما  در راستای اجرای قانون و تامین امنیت یکشنبه‌شب به فردی مظنون شده و در هنگام توقیف این فرد که مواد فروش و شرور بوده است درگیر شده و در نهایت این درگیری منتج به شهادت سه نفر از همکاران ما شده است. اگرچه این فرد مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به هلاکت رسیده است، اما متاسفانه همکاران ما نیز به شهادت رسیدند.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: هر کدام از این اتفاقات که می‌افتد همکاران ما مصمم‌تر از گذشته می‌شوند و محکم‌تر از گذشته برای تامین امنیت مردم زحمت می‌کشند. ما شهید می‌دهیم اما روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در همکاران ما افزایش پیدا می‌کند. تکریم شهدا باعث افزایش روحیه شهادت طلبی می‌شود. البته قطعا در اجرای ماموریت و تامین امنیت هیچ خللی ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز