خبرگزاری کار ایران

برنامه ۵ ساله شرکت ارتباطات ثابت تدوین شد

کد خبر : ۱۰۸۷۲۵

مهمترین چالش در حوزه ADSL نبود پورت پرسرعت و تامین پهنای باند است.

شرکت ارتباطات ثابت، شرکت نوپایی است که هدف آن اجرای سیاست های تدوین شده توسط شرکت مخابرات ایران است.

به گزارش ایلنا، مهندس کارگزار مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت، تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی ۵ ساله را یکی از اهداف کلان آن شرکت عنوان کرد و افزود: بررسی نقاط قوت وضعف ساختار سازمانی، توسعه و بهینه‌سازی ظرفیت شبکه دیتا و ثابت، برنامه‌ریزی و اجرای سیاست‌های بازاریابی و حداکثر سازی منافع سهامداران از جمله هدف‌ها و سیاست‌های کلان این مجموعه است.
کارگزار، با تاکید بر اینکه باتدوین برنامه ۵ ساله در حوزه ارتباطات ثابت به دنبال تحقق سیاست‌های کلان ابلاغی هیات مدیره هستیم گفت: اولویت‌هایی از جمله تعیین قابلیت‌ها و مزیت‌های رقابتی، تعیین بازار و حوزه‌های هدف، ارایه برنامه‌های کلان بازاریابی، آنالیز راهبردی تکنولوژی‌های مورد نیاز مورد استفاده و تعیین اهداف کمی و کیفی قابل دستیابی در نقشه راه، در تدوین این برنامه تعریف شده است.

وی سرمایه انسانی را عامل اصلی تحول در سازمان عنوان کرد و گفت: در تدوین برنامه ۵ ساله، توسعه منابع انسانی نیز مدنظر قرار گرفته و می خواهیم آشنای اول شرکتی باشد برای بهترین افرادی که بهترین تلاش خود را انجام می دهند.

کارگزار، مهمترین چالش در حوزه ADSL را نبود پورت پرسرعت و تامین پهنای باند دانست و افزود: از آنجایی که در تمامی استانها مشکل پورت نداریم، سعی می کنیم تا پایان سال این مشکلات را در استان هایی که کم و کاستی دارند برطرف کنیم.
وی به پشت سر گذاشتن دوران تثبیت تا پایان سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: سعی می کنیم در این دوران به مشارکت بالا و درک مشترک دست پیدا کنیم و بتوانیم تا پایان سال ۹۵ دوره عملکرد برجسته، که دارای بهره وری بالایی است را طراحی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز