خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان:

خدمت صادقانه به شهروندان سرلوحه فعالیت مخابرات است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۹۹

جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمت صادقانه به شهروندان، سرلوحه فعالیت‌های این شرکت است.

آزاد حکمت در جمع مدیران شرکت مخابرات استان در سنندج افزود: هدف ما در مخابرات، ارتباط با مشتری، خادم مشتری بودن و خدمات را در محل مورد نیاز مشتری ارایه دادن است.

به گزارش ایلنا از سنندج، وی اظهار کرد: مدیران مجموعه مخابرات باید به صورت یکپارچه در راستای ارائه خدمات به مشتری تلاش کنند و مدیریت مجموعه زیر نظر خود را با برنامه ریزی مناسب و کار‌شناسی شده هدایت و رهبری کند.

حکمت افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تدابیر و روشن اندیشی‌های رهبر آگاه انقلاب، خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد پیشرفت و تحولات زیادی در حوزه ارتباطات و مخابرات هستیم.

وی گفت: مدیران شرکت مخابرات استان کردستان نیز همگام با سیاست‌های کلان مخابرات ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در راستای پیشبرد اهداف باید با برنامه ریزی مناسب، خدمات و نیازهای مردم را در حوزه مخابرات تامین کنند.

حکمت اظهار کرد: با توجه به اینکه عصر حاضر، عصر ارتباطات به شمار می‌رود، شرکت مخابرات به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خدمات رسان ارتباطی باید با مدیریت درست و به جا، توان و تلاش خود را در راستای بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی موجود بکار گیرد.

وی با اشاره به اینکه انجام کار کار‌شناسی شده و صحیح از جمله خصوصیات یک مدیر موفق است گفت: اگر در شرکت بر اساس ضوابط و الگوهای صحیح و با تدابیر مدیریتی کار شود مطمئنا ضرر و زیانی متوجه شرکت نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان با اشاره به برخی تغییرات در مدیران ستادی افزود: تعامل و درک روحیه پرسنل شرکت مخابرات استان از وظایف انسانی مدیران در راستای ایجاد فضای آرام و مناسب کاری است که باید به این مهم توجه شود.

حکمت همچنین فراهم ساختن روحیه همکاری و همدلی میان پرسنل یک مجموعه را از دیگر وظایف یک مدیر موفق دانست و گفت: ایجاد چنین شرایطی، پیشبرد اهداف و رسالت شرکت را به همراه دارد که نتیجه آن ارائه مناسب و به موقع خدمات به شهروندان و مشترکین است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان نیروی انسانی را ارزشمند‌ترین سرمایه شرکت دانست و افزود: بها دادن به فعالیت‌های کاری در حوزه مخابرات و پیگیری برنامه‌های کاری شرکت موجب افزایش بهره وری در شرکت می‌شود.

حکمت تصریح کرد: افزایش درآمد در شرکت مخابرات استان کردستان، تقویت زیر ساخت‌های مخابراتی را موجب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز